New Week.

Hallåj!

Idag är det Måndag och ny vecka som gäller!

Måste bara berätta om lördags partaj & så..

I lördags, som jag skrev så åkte jag, jimmy, mattias och paula till Burlöv Center..
Gick där i någon timme, och konstigt nog så kände jag inget shoppingsug?!
Det är typ första gången det händer, helt sjukt! :D haha.

Sen åkte vi hem typ.
Jag begav mig hemåt, sov i typ en timme :)

Sen vid 6 tiden kom Caroline hit.. Så snackade vi en massa.
Sen valde vi min outfit inför kvällen och så. :)

& sen kom hennes föräldrar och hämtade oss, så körde vi och handlade pizza.
Som vi sedan åt hemma hos Caroline. ♥
Mös satan också, och pratade en massa. Min underbaring, min bästa vän!

Lite över 8, tog jag bussen in mot stan och vidare hem till Nille.
Där ligan redan var :)
Jimmy, Joahn, Mattias, Micke, Paula, Miche, Mackan, Victor, Jonas och Kenny.
För vi skulel ju ut allihopa och fira att Kenny äntligen fyllt 18. ^^

Förfesten var lyckad som fan..
Pratades gamla som nya minnen och lite sådant. :D hihi!
Johan känner sig lite stolt för han var min första kille ( på förskolan. )
och för att tack vare han så träffade jag Jimmy för runt omkring 3 år sen.. ^^

Vid halv 12, gick vi upp mot stan.
Och vid 12 var vi väl inne på Breeaze.

Efter ett tag kom även Johan #2, hampus & deras vän (?)
och gjorde oss sällskap! :)

Hela kvällen var sjukt lyckad, fybubblan vad roligt jag hade!
Kul att alla äntligen var samlade.. verkligen! :D

& Johan #2, tack för överaskningen.. Du är underbar!

Dansade hela natten lång, och oont hade man i fötterna på hemvägen ^^
Kan jag meddela.. iiisch!

Påtal om hemvägen, vår taxichaffis var den sjukaste nånsin!
BackslickFille kalla vi honom för! Vääärsta sterion, ljusanläggning m.m i bilen..
Haha, kändes som värsta förfesten alltså.. haha! :D Helt galet!

Väl hemma vid halv 6 på morgonen eller nått, ingen aning.
Sen fick man knappt någon sömn iheller, ( sov hos Jimmy, igen. :) iih )
Sen vaknade jag vid 8 tiden, och väckte genast min baby. iih, :D

Sen hämtade Mamma&Pappa mig, för jag skulle iväg och spela match ju :)
Gick ganska bra på matchen igår, vi jobbade verkligen ihopa som ett lag.
Riktigt härligt att se tjejer! :D

Sen igårkväll kom Jimmy&Micke hit, så mös vi bara :)
Sen åt dom här tillsammans med familjen lundberg också. ^^

& idaag, har jag inte gjort allt för mycket, lagom död..
Jimmy har smittat mig, näsan rinner 24/7 och jag har CPont i min hals :(
Men, " det " var helt klart värt smärtan baby ;)

Ellerja, jag har ju iförsig varit en runda på Mobilia idag med Pappa.
Hämtade ut min mobil nu igen, så lämna tbx den äckliga lånetelefonen.
Skönt att ha sin vanliga telefon igen. :P

Annars ikväll händer det ingenting knappt, tänkte bara ta det lugnt.
Imorgon, blir det nagelpåbyggning sen träning imorgonkväll :)

Sen måste jag bara säga att;
Du gjorde denna helgen som gått till en av dom bästa på länge!
Du får mig att skratta 27/7 och du gör mig lycklig som ingen annan.
Jag tycker om dig så sjukt mycket Jimmy, du är helt underbar!


Nu, ska jag iallafall ner och fika lite med mamma&pappa. :)

ta hand om er alla bloggnördar. ^^

/ Lillanilla.                     ibland krävs det bara detdär lilla extra för att få upp ögonen......

 

Kommentarer
Postat av: Jimmy

förlåt för att jag smittat dig sötnos (A) . ja johan ja . vad ska man säga . utan honom hade jag aldrig träffat dig för 3 år sen . du fattar inte hur glad jag är att det blivit såhär nu :$ du är bara för bra för att vara sann . du gör mig lycklig . du får mig att le . bara att höra din rööst . ahh<3 . tack verkligen för denna helgen pernilla ! så jävla mysigt och underbart (L) . spec att vakna upp med dig bredvid (A) .. allt känns så jävla rätt denna gången . och jag VET att allt kommer bli så sjukt bra mellan oss :$ MIN pernilla ! (L)

2008-05-19 @ 18:57:24
Postat av: malin syster

jättegulliga är ni tillsammans

2008-05-20 @ 23:43:59
Postat av: Caroliin

amen sockersött ::)

du förresten-....vad var det för blåst kommentar du körde innan årsmötet!..har helt glömt bort den..hur fan nu det går ihop..den var ju värre än powerdeep

2008-05-21 @ 20:49:37
Postat av: Pernilla

visst är det! :)
hum.. jag minns faktiskt inte iheller..
var nog inte så pass mycket " poswerdeep " över det eftersom vi inte minns.. ;) hehe

Postat av: TESS

shiiiit jag dör va gulligt allting e här inne då!!
jimmy o nilla sitting in a tree k i s s i n g ..... hehe....
o powerdeep saken i fredes....
fuck jag kommer inte heller ihåg!!

2008-05-22 @ 20:57:48
Postat av: Pernilla

Somsaaaagt, det var inte tillräckligt med powerdeep över det. ;) man kan väl säga, att jag börjar tappa huvudpersonen under ordet " mupp " ? :D

2008-05-22 @ 23:21:34
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback