Måndagkväll.

Heej!

gokväll eller nått. :P

Imorse blev jag väckt av telefonen.. var jobb som behövde mig idag. :)
och självklart ställer man upp!

Så jag började jobba kl 9.. och slutade 5. :)
Helt okej dag.. vatt ute hela dagen typ.
Inte lika fint väder dock, menmen.. man ska inte klaga :D

Efter jobb, kom Mamma&Pappa och hämtade mig..
Sen stack jag hem och duscha o gjorde vid mig..

Sen kom Malin&Richard och hämta mig sen körde vi iväg för att fira Carro. :)
Grattis igen!

Så vi käkade grillat och sedan åt vi tårta.. riktigt gott!
Och trevligt sällskap :) Träffade ju även Glenn dä. :)

Var väl hemma vid 9 tiden eller nått..
Och sen ringde Nina mig. :)
Har ju inte pratats vid på eveigheter..

Så vi har uppdaterat varann nu.. känns skönt! :)
Är otroligt glad för din skull, somsagt.
Du är underbar gumman, verkligen! Älskar dig

& nu sitter jag här.. ska snart hoppa i säng.
bara ha mitt "gonattsamtal " med Jimmy först. :) hihi.
Baaaby. ♥

Imorgon, då blir det jobb igen.. sen träning på kvällen.
PEPP!

nu, ska jag bege mig iallafall.

/ Lillanilla.                   is the good life waiting for us in heaven?

image381

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag älskar dig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback