FREDAAG!

tjena!

Idag är det fredag och det är helt underbart! :D

Vaknade vid halv 8 imorse.. gick upp och duscha då typ.
Sen packade jag klart, så nu är allt fixat! :)

Nu, sitter jag här och ska snart ner och äta frulle.
Sen bär det av mot jobb.

Börjar kl 10 idag, löjligt skönt :)
Sen slutar jag redan kl 3 igen.. loove it!

Sen bär det av mot Carolin, för lite mys innan mötet ikväll. :)

& sedan blir det middag med dom bästa ikväll..
med Jimmy, i spetsen. ♥

Kommer säkert bli hur mysigt som helst tror jag.
Och ja, kameran e laddad.. tro mig! :D

Planer inför helgen annars..
Somsagt, möte&middag idag.
Imorgon, fira Kenny o så. :)
Söndag, match mot Vellinge!

Fan, mina helger är numera fullbokade? :S
Helt sjukt.. aja :D

Nu blir det frulle, sen måste jag sticka.
Hoppas ni får en underbar fredag alla bloggisar :)

/ Lillanilla.              ikväll ska det köras myycket " picture this " ellerhur flickor? :D

image385

Kommentarer
Postat av: Jimmy

du är så jävla underbar pernilla och bäst av allt du är miin :$ (L)

2008-05-17 @ 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback