Ännu mer shopping + Match.

Tjena! :)

Idag vaknade jag vid 11 tiden, gick upp och åt frulle.
Sen gjorde jag mig iordning så åkte jag in till stan.
Med sällskap av mina kära föräldrar.

Shoppade ännu mer.. Puh! :D
Handlade dock bara ett par skor och nya knäskydd ^^

Som jag även invigde idag på matchen mot Olympic!
Haha, kan väl säga som såhär..
Dom ligger 1a i serien och vi sist.. så får ni läsa mellan raderna ^^

Sen handlade jag även studentpresent till Nina, lilla loppan :)
Och hjälpte även min kära lilla Pappa att handla en ny mobil.
Haha, så glad han blev.. rätt sött. :P

Sen käkade vi även lunch inne på Kniv&Gaffel..
Sinnesjukt gott där e istället, wammi! :D

Sen åkte vi hemåt. :)
Så la jag mig i trädgården coh schtekte lita :D

Alltid lika najs.
Sen fick man även sällskap av min systerson Linus och min Mamma. :P

Men, det var nog allt för idag. ^^
Hörs imorgon igen.

/ Lillanilla.                 kom igen nu tjejer, håll huvudet högt!

image405

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback