2 månader kvar..

tjoho. :)

Idag, är det endast 2 månader kvar..
.. tills jag fyller 20! fucking underbart ska det bli. :D

Iallafall, idag var jag ledig.. och stresslös! :P
Så, jag passade på att sova ut..
Med tanke på att det blivit många sömnlösa nätter nu.. :P

Sov iaf tills 12, gick upp och bara lata mig typ.
Resten av dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

& ikväll kollat hockeyn o så.
Riktigt härligt och se Tre Kronor! Kämpa nu :D

Sen kollat finalen av Top Model, och Selisha ( som jag hejjade på ) vann!
Så jävla gutt. Hon har typ den perfekta kroppen, som man vill döda för! :P

Och nu, sitter jag och kollar på Sex in the city, ääälska! :D
Och pratade samtidigt med Jimmy ♥.. hihi, min baby!

Imorgon, blir det jobb.. 9-17.
Sen träning 18-19.30.
Jag kommer minst sagt vara död när jag kommer hem imorgonkväll. :p

Nu, ska jag fortsätta kolla på tvn iaf.

/ Lillanilla.                           du gör mig så lycklig baby. ♥

image383


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback