visst finns mirakel..

tjolahopp!

Idag började dagen med att jag vakna vid halv 10.. lagom seg.
Gjorde vid mig osv, sen stack jag och byggde på mina naglar, som blev sjukt bra!

Dit ska vi gå fler gånger, den saken är säker. :D

Sen efter det gjorde jag inget speciellt..
Sen ieftermiddags kom min farbror och kusin hit och fikade.
Sjukt goda bullar förövrigt :D haha!

Nu har jag precis kollat klart på Grey's.
Finns bara ett org för den tvserien; Kärlek!

Och kvällens låt blir ju helt klart;
Sussie Tapper - Visst finns mirakel..
Sjukt bra låt, faktiskt. :)

Kanske månadens korstade inlägg? haha!

/ Lillanilla.                          Caroline Årzén, jag älskar dig bästis!  ♥

image274
hahahaha, jag säger ingenting så har jag ingenting sagt om denna bild.........


Kommentarer
Postat av: thomsen

haha du njuter i alla fall!

Postat av: syster

hehe du verkade ha en trevlig kväll ler

2008-03-12 @ 14:49:03
Postat av: Pernilla

hahah, njuter gör jag verkligen ;)

2008-03-12 @ 18:53:05
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback