Våffeldagen.

Hej igen! :D

Jobbade somsagt till 16 idag.. sen stack jag hemåt.
Skulle bege mig in till stan, men orkade inte.

Fått en megaförkylning också.. så jävla hemskt! :(
Så jag har kännt mig fett slö ikväll.

Gick iaf in till syrran innan, skulle baka sockerkaka.
Men då satt hon&anna och åt våfflor, så jag gjorde dom sällskap!

Sjuukt gott, det är ju trots allt våffeldagen :D wammi !

Nu ska jag snart slänga mig i sängen och se på någon film, får se vilken :)

Imorgon ska jag åka in till stan och shoppa litt, sen ska jag klippa&slinga håret.
Bah, helt nervös.. vet fortfarande inte hur jag ska klippa mig.. menja!
 
& helt ärligt, varför är Rachel Bilson så ÄCKLIGT snygg!!??          

Helt sjukt.. jag vill se ut som henne... oooh!

  Kolla bara på henne, love her!!

Nej, nu pallar jag inte mer..

See ya fuckers!

/ Lillanilla.             du är ingenting i mina ögon längre..

image300
Pernilla och Caroline.. bästa vänner livet ut! Vad skulle jag gjort utan dig? ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Våffeldagen? Attans att jag missade det, skäms på dig Nina :$

Postat av: Pernilla

ja faktiskt.. :O illa Nina, illa! (L)

2008-03-26 @ 20:04:20
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback