Söndag.

Söndag.

tjaa!

Idag vaknade jag upp helt solo hemma.. haha, blev nästan rädd..
Händer väldigt sällan att det är så om helgerna här hemma @ lundberg's crib.

Gick ner och käkade lite, sen efter ngn timme kom mamma och pappa hem ^^
Sen vid 3 tiden stack jag och mamma upp till stan.

Handlade en tröja, och hitta ett par sjukt söta sommarskor..
Dock inte i min storlek, heeemskt! Så får leta vidare ^^

Gårdagen då..

Stack in och mötte Caroline ♥ på jägers vid halv 7 tiden..
Sen gick vi in o handla lite gott, och sen åkte vi hem till henne.

Satt och fick reda på en massa roliga dock äckliga saker..
Hahaha, man tycker bara synd om dig nu alltså! usch..

Sen gjorde vi vid vårt lilla mumsbord som bestod av;image280
Hallon, jordgubbar, godis, egen vitlöksdippa, grönsaker m.m.. :D wammi!

& sen såg vi Melodifestivalen.. och alla låtar var så jääävla braa!
förutom äckliganordman och 80åriga christer sjögräs.. :D

Jag måste bara få sagt en del saker om the one and only
Björn Gustafsson!                                                        
Alltså hur jävla snygg är han, för de första.. på en skala 1-10?
Typ sådär, 13 va!? My god asså!
Och sen hans personlighet dödar ju en..
och hans leende, baaah!         
Nej, kort och gott.. Björn, gift dig med mig !!!


Skönt att Perelli tog hem det, hejja dock på Sanna..
fast Bengtzing's låt vart bäst.. menja, nöjda blev vi iallafall.. ellerhur Caroline? :D

Och sen lite över 11 kom Christian och hämtade mig så jag slapp åka buss hem..
Tack vännen!
 
Sen när jag kom hem dega jag lite vid datorn, och sen gick jag och la mig.
Låg och försökte förstå Pierre's sms, vilket inte gick så bra..
haha, sötast på fyllan alltså! :) ♥

Men iallafall.. Tack för en ännu underbar kväll gumman, du är heelt fantastisk!
Jag älskar dig så otroligt mycket så du anar inte.. bästa vänner livet ut! ♥

& ikväll får vi se vad som händer.. inte alldeles för mycket säkerligen :)
Tänkte se lite One tree hill på tvn typ. nu! skriker kärlek om den serien!

Nu är det bara 3 dagar kvar till Kvalseriestart!
Kommer bli helt galet kan jag tänka mig.. är riktigt förväntansfull!
Kom igen nu MIF, ta oss tillbaka dit vi hör hemma! Elitserien 08/09!?

Nu ska jag iallafall gå, mamma skrek precis att det var mat, muums!
Ha en underbar söndag.

/ Lillanilla.                             ge mig sooommaar!

image281

Kommentarer
Postat av: micaela

tack så jätte mycket :)

Postat av: micaela

jo det kan absolut stämma haha :) hur har du hittat till min blogg då? :)

2008-03-16 @ 20:04:24
URL: http://absolutmicaela.blogg.se
Postat av: syster

vadå sjögräs hmm det är inget fel på sjögren I love Europe haha :p Men håller me skönt att perrelie tog hem det hejade me på sanna

2008-03-16 @ 22:02:06
Postat av: Mr P !

Mina fylle sms e fina va :D..sötnos )

2008-03-16 @ 23:47:16
Postat av: Pernilla

haha dom är skitfina gubben. :D
min sötnos!

2008-03-17 @ 00:17:33
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Nina

Jag saknar allt där hemma :/

2008-03-17 @ 12:26:29
URL: http://n1na.blogg.se/
Postat av: Pernilla

och vi saknar dig, ska du veta!
jag har redan en massa och berätta!!

2008-03-17 @ 12:50:07
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback