sliiiten

heey :)

Igår degade jag sönder under dagen.. skönt var det ^^

Sen vid 7 tiden kom Jennifer hit.. så gjorde vi vid oss sen förkröka vi lite och mös till Melodifestivalen :)
Och efter det kom Sandra också hit och gjorde oss sällskap, lockade även mitt hår.. SÅ FINT :D 

Vid halv 12 stack vi in mot stan.. hämtade ut pengar osv, sen vidare till Slagt.. vilket inte blev så lyckat.
Så lite telefonsamtal med Jonathan och så.. hihi :)
Sen begav vi oss vidare till Buddha istället. 

& där var det riktigt kul, faktiskt! :D 
träffade även en hel del folk där inne.. b.la Amanda, typ världens sötaste. 
hahaha, man kan bara älska dig alltså.. men när du är så pass onykter som du var igår, hahaha.. 
AVGUDAR man dig stumpan:D 

Sen träffa jag även Nina och comp.
Mitt lilla hjärta. ♥

& vilka blickar man även fick under kvällen.. dom var inte farligt galna.
" det man vill ha får man kämpa för " sades det, men OKEEEEJ! hahahaha, you wish! ^^

Vid 3 tiden kände vi att vi fått nog.. så då begav vi oss till Gustav för att ta bussen hemåt.

 Lite sms och telefonsamtal då med.. såklart!
Haha, klockrent! ^^

När vi kom hem, däckade vi rätt fort..
ville dock ringa och säga gonatt till dig.. men ville inte väcka dig. :)
men nästa helg.. då ses vi, förhoppninsvis! Hihi.

& idag.. vaknade jag och jennifer vid 11 tiden.. sjukt trötta!
sen begav sig jennifer hemåt och då la jag mig igen.. haha, :)

sen har jag bara slöat igenom hela dagen.. och skönt har det varit vill jag lova! ^^

Och nu sitter jag här, och lyssnar på Linda Bengtzing's låt från igår.. så jävla braa!
se mig, hör mig, rör mig.. hur svårt kan det va?  Tilltalar ju en person numera.. hihi :)

Nu ska jag iallafall snacka vidare med mina babes på msn!

/ Lillanilla.                                     thank you and goodbye.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback