Sitter på jobb.

Tjena!

Idag vaknade jag först upp 6 imorse.. gick upp för att dricka.
Och då frågar Mamma;

Mamma; du e uppe tidigt.. har dom ringt in till för att jobba eller?
Jag; Nej, jag skulle bara dricka lite..

Knappt 10 minuter efter, kommer Tess in och säger att jag ska jobba idag..
Haha, var tydligen brist på personal idag.. underbar morgon! :P

Så jag begav mig iaf till jobb och började kl 8.
Jobbar till 4. Sitter på min rast nu.

Igårkväll kom Jennifer till mig.. min lilla inneboede. ♥
Så nörda vi oss lite.. snacka lite, och sen såg vi på en sjuk skräckis!

Den var riktigt sjuk.. både jag&jennifer dog!
Hahah, men så e det! :D

Efter jobb idag ska jag bege mig upp till stan och inhandla lite saker. :D
Riktigt snygga saker som jag&jennifer hitta igåår.. lalala :)

Nu ska jag iallafall bege mig, min lunchrast är strax slut.

På återseende!

/ Lillanilla.                  tjejer, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback