livet är great..

hejhej.

Idag vaknade jag först upp vid 9, 10 och sen halv 12 gick jag upp..
då kände jag att jag hade mornat klart mig.. ;) höhö.

Duschade och gjorde mig iordning, sen kom Edwin hit vid halv 2 och hämtade mig.
Sen körde vi ut till Nova och fika :) myspys. Livet är fan great ibland ^^

Kollade lite kläder inför fredag och jag har äntligen hittat det!
Haha, kommer fan bli sjukt kul :D

Sen handla jag även en söt liten mössa för 25 kr.. haha, sjukt nöjd om jag får säga mitt ^^

Efter det åkte vi hem till Edwin ett tag.. chillade lite, gick även en runda i lilla Staffanstorpghettot ^^ haha!

Sen körde Edwin mig hem, och direkt då.. åkte jag med Mamma in till stan och handlade kinamat.
Riktigt mumsigt!

Och ikväll har jag först kollat lite fotboll med Pappa och hans vän, sen även checkat lite Grey's Anatomy, såklart ;)

Måste även passa på att säga GRAAATTTIIISS till världens bästa Rebecca idag!
Min stora tjej nu ju, lika stor som jag iallafall. ^^
Grattis snäckan ♥

Nu ska jag iallafall gå och göra nått vettigt känner jag.

Ha det najs!

/ Lillanilla.                              var står du ientligen?

image268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback