Besök på sjukhuset..

Tjaaa.

Idag vaknade man upp, yyyrvaken.. och efter 5 minuter skulle man hjälpa syrran med något dataprogram..
Gick ju bra iallafall ^^ hahah.

Gick upp och satte mig vid datorn, började prata med Malin.. Jimmys flickvän dvs.
Som berättade att Jimmy åkt in till sjukhuset inatt.. livrädd blev ju jag!

Så vi åkte in och hälsade på honom, och var där sen i 3 timmar hos honom..
Usch, det var hemskt och se dig så.. men hoppas du mår bättre nu gubben!

Vid 5 tiden kom Mamma och hämtade upp mig på sjukan, sen körde vi och handla.
också åt vi, snabbmat.. lääängesen! så det vart wammi iaf ^^

Och sen resten av kvällen har jag inte gjort alldeles för mycket..
Suttit och väntat på att mitt One Tree Hill avsnitt ska laddas klart, som det snart har! :D iih.

Precis pratat klart med Micke i telefon också..
Hade en stor diskution.. han, jag och mamma.. haha!

Jag trodde Etype&The Puddels fortfarande var kvar i Melodifestivalen.. Vilket Micke och Mamma inte trodde/visste.
Men envis som jag är, så gav jag ju mig självklart inte.. ;) Haha.
Till sist, fick jag dock ge med mig.. och Micke var ju inte lite sen med att mobba mig för det. jävla uuunge! :P

Nu ska jag iallafall bege mig, nattinatti gott folk!

/ Lillanilla.                                  7 dagar kvar....

 

Kommentarer
Postat av: Syster

Naaw stackars jimmy krya på dig snart. och etype åkte ju iväg på andra chansen tyvärr ju tillsammans med ola :-( Tycker det är bra att just P gör dig glad det förtjänar du puss (L)

2008-03-13 @ 08:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback