Zlatan är KUNG!

TjippTjopp.

Idag är det Söndag och dagen har varit underbar.

Imorse vaknade jag upp brevid min babe, som vanligt. :$ Hihi.
Sen åt vi lite frukost och sen kom även Micke hem till Jimmy.

Efter ett tag blev vi hämtade av Matti, sen körde vi ner till beachen.
Låg och stekte ett tag i detta underbara väder.. :D

& sedan kom Mamma&Pappa och hämtade mig. :)
Så körde vi och handla, sen hem och stekte lite till.

Skulle åka och bada, men icke sa nicke.
Så det blev stek i trädgården istället..
Men det var lika jäs det! :D

Vid 5 tiden kom min syster och hennes pojkvän hit.
Så grillade vi och åt. Mums!

Samtidigt som vi kollade på fotbollen, såklart.
Tur att matchen inte betydde nått, för den var minst sagt piss!

& resten av kvällen har jag tillbringat framför tvn.
först såg jag filmen Tonårsliv.
och sedan Cirkus Zlatan.
Måste bara säga att Zlatan är så jäävla kung!
Vilken kille alltså, han är bäst! :D

Nu sitter jag bara här och chillar..
Ska nog snart slänga mig i sängen och se om där e nått på tvn.

& hela min vecka är full.. IGEN :P usch.

Imorgon, blir det stan och sen nagelbygg.
Tisdag, stek&bad med Caroline ♥ sen träning på kvällen.
Onsdag, Peters student sen Ninas. :D
Torsdag, Jacobs student.
Fredag, Caroline fyller 18.. GRATTIS ÄLSKLING!! ♥
Lördag, Bakken med hela släkten. :)
Söndag, Systeryster fyller år!

PUST, jag är glad om jag överlever. :p haha!

Men, nu ska jag kila iaf.

/ Lillanilla.      Ainbusk - Jag saknar dig ibland - Så jävla mycket minnen.....

image409

Kommentarer
Postat av: malin syster

hehe vi ska ha grymt kul på lördag hehe

2008-06-01 @ 23:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback