Tisdag & Match.

Tjeena.

Idag började min dag av att jag vaknade av min hemtelefon ringde i örat på mig.
Usch, hatar verkligen att vakna av telefonen, men vad kan man göra liksom?

Aja, så klockan 9 gick jag iallafall upp.
Åt en god frukost med min pappa och sedan fixade jag lite saker här hemma inför min födelsedag :)

Vilket jag har gjort i princip hela dagen.. haha, men det e sånt som måste göras liksom.

Vid halv 5 tog jag bussen in till stan, ellerja.. jag kom bara till Oshögavången ( enbart folk från Oxie som fattar. )
Hur som helst, så stannade bussen där.. den slutade tydligen att fungera.
Så där fick man stå i drygt 10 minuter och vänta på nästa..
Detta var då gaanska irriterade för mig som var påväg till min match, isch!

Aja, väl framme så sprang jag in till tjejerna och bytade om och värmde upp.
Matchen idag gick bra, faktiskt. Vårt lägsta resultat hitentills, bra! :)
Vi fortsätter såhär tjejer, så kommer det bli skitbra till slut.

Efter matchen kom min mamma och hämtade mig sen körde vi och handlade snabbmat.
För det var jag faktiskt värd. höhö :D

Sen hann jag bara komma hem & duscha tills jag däckade i min säng.
& vaknade en timme senare, dvs nu klockan 11.
Så nu skulle jag bara in snabbt som attan och uppdatera och sen hoppa i bingen igen.

Så, detta var alltså min dag.
Hur har eran varit?

Aja, imorgon.. ska jag in till stan och träffa jennifer vid 12 tiden. :)
Fixa våra biobiljetter tills torsdag, då jag, jennifer och caroline ska se sex and the city filmen. :D
Ska verkligen bli en tjejdag.. skönt, för det behöver vi nog! :) visst girls? ♥

menmen, nu kallar sängen igen.

Godnatt alla bloggnördar. :)

/ Lillanilla.                now I've got a reason to cry..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback