Sådär, nu är man tillbax!

Tjena!

Nu är jag tillbaka.. man kan väl säga att jag har tagit en paus..
Jag har haft extreeemt mycket att göra kan jag säga, usch!

Så idag, har det varit min första " lediga " dag på över 1 vecka.. känns bra! :P

I Onsdags, blev det inget jobb för min del iaf. Skönt ^^

Så jag låg hela dagen i trädgården coh stekte.. niice!


Sen på kvällen bar det av mot min kusin Peters student.

Faktiskt jättekul :) Träffade gamla barndomsvänner o så.


Vid halv 8 stack jag därifrån och begav mig upp mot stan.

Där jag mötte Caroline. :) Sen gick vi hem till Nina.

Där vi skulle fira hennes student :)


Kvällen tillbringades somsagt där hemma, trevligt :)

Vid halv 12 eller nått, begav jag&caroline oss hemåt.


En väldigt onykter Caroline måste jag få meddela..

Hahah, har aldrig varit med om något roligare i hela mitt liv! :D

Hon är bra söt dendär tjejen! ♥ I loooove you babe!

Dagen efter det, ( i torsdags alltså. )
gick jag upp halv 7 på morgonen = 6 timmars sömn.

Så började jag jobba halv 8.
Dagen gick otrolgit fort. ^^
Kan va för att jag bara jobbade tills kl 12, men ändå ^^

Men inte kom jag från jobb för det..
Nänä, istället så var jag hemma klockan 3..
Haha, vilken jävla eftermiddag det var, usch!

Aja, sen vid halv 6 tiden var det dags att bege sig till Ystad.
Och fira Jacob, som också tagit studenten :)

Väl framme i Ystad vid 6 tiden.
Sen blev det lite käk och så, extremt lite för min del ^^
Var inte alls sugen på mat.. kan bero på många andra saker? ;) menja.

Hade verkligen en jättetrevlig kväll i Ystad.. även fast jag inte tycker om orten ^^
Haha, nej.. men, det var trevligt iaf :D

Mycket tack vare Caroline.. vilken ängel hon är alltså!
Verkligen en ängel från ovan ska jag säga er, mitt hjärta. :)

Vid 12 tiden stack hela gänget vidare till Öja.
Där inne tappade vi dock bort varann..
Dom enda som höll ihop var väl mig, caroline, johan, robbe & jacob :P
Men kul hade vi, veerkligen. ;) hihi.

Men vid 3 tiden kände vi att det fick vara nock!
Fötterna värkte som tusan alltså.

Sen somna vi gott vid.. 5 tiden? eller nått.. ;) hihi.

& dagen efter ( i fredags.. )
vaknade jag först vid 9 tiden.. ^^ usch, DÅ var man sliten..
men robbe klarade inte av o va tyst när han skulle bege sig iväg så. :P

sen gick jag&caroline ner och käkdae lite frukost :) wammi !
och sen tåg jag tåget hem vid 11 tiden :)

Sen la jag mig i solen ett par timmar och sen somna jag en stund ^^ Nice!

Och vid 8 tiden ringer Jimmy och väcker mig.. tack! :P
Sen kom han, micke och johan och hämtade mig.

Sen åkte vi vidare mot Sibbarp och träffa dom andra :)
Sen blev det en del dricka, halvtnakenbad(?) osv där ^^

Vid 12 tiden, stack jag hemåt iaf.
Då var jag gaaanska sliten ^^

Sen gick man upp vid 11 tiden i lördags :)
La sig i solen och stekte, riktigt skönt :D
Får ju passa på, eftersom solen ska försvinna denna veckan? =/ usch!

Iaf, sen vid halv 4 åkte vi vidare hem till min farbror :)
Där vi träffade hela släkten osv.
Ringde på honom, för att överaska honom på hans 45årsdag :)

Blev presentutdelning osv, lite champange och så. :)
Sen körde vi i 4 bilar över till Bakken och gjorde en heldag/kväll där.

Var väl framme där vid 6 tiden.. sen hade vi bokat bord till klockan halv 7.
Sen blev det käk osv på en fin resturang där inne :)
Riktigt fin buffé hade dem, muuums!

Sen efter vi käkat oss mätta så gick jag iväg med kusinerna.
Blev lite pubesök och karusellåkning för våran del :D
Hade verkligen skitkul :D
Var en del hemska karuseller som Lucas, min kusin lura mig på.. men vafan! :D

Sen vart där en speciell karusell som jag lura min kusin Dennis in på ;)
Hahaha, och där blev han blöt.. ;)

Dennis; Man blir inte blöt va?
Pernilla; Nejnej, absolut inte. :)

GOT YAH! ;)

Vid 11 tiden åkte vi hem igen, var väl hemma lite över 12 eller nått.
Laagom död. ^^ Haha, men de var det värt, helt klart! :D

& sen fick man vakna i tid redan vid halv 9 dagen efter ^^
Skulle spela match ju, och samlingen var redan klockan 10.

Matchen gick väl bra.. ^^
Anne satte in vårt första mål ;) naaajs!

Sen efter matchen åkte jag&mamma och käka :D niice!
Sen blev det hemåt, duschade och gjorde mig iordning.

Sen körde mamma, pappa och jag hem till Caroline :)
Blev presentöppning även där, min gumma fyllde ju 18 i fredags!! :D

Hade köpt fyra st vinglas som hon blev jätteglad för.. Skönt! :) Hihi.
Sen körde mamma&pappa oss vidare till Bo01 & Turning Torso.

Vi skulle ju bli stylade och fotade där :)
Vilket vi blev ^^ Var jättekul.
Tog ca 40 st modellbilder på oss vardera.
Köpte dock inga, svinigapriser.. menmen :)

Caroline köpte iaf en, och den blev SKITSNYGG!
Min lilla modell alltså.. grr! ;)

När vi var klara där gick vi ner till bryggorna och tog en fika :)
Jättemys, verkligen en heldag/eftermiddag med världens bästa kompis! ♥

Efter en stund kom även Jimmy&Micke och gjorde oss sällskap en stund :)
Sen kom Carolines föräldrar och hämtade oss och skjusa mig hem.

Vidhalv 9 tiden, gick jag och mötte Sandra vid tåget :)
Sen handlade vi lite gott och gick hem till mig och såg en film.
Kärleken checkar in, hette den.. riktigt bra! :D

Vid 11 eller något, stack Sandra hem.. och då var jag lagom död.
Så jag la mig direkt :) Somnade väl ganska snabbt också. ^^

& idag, har jag inte gjort ett smack faktiskt. ^^
Inte orkat.. haft saker och göra vartenda dag sen förra måndan ju.
Så det har varit mysigt och bara slappat hemma idag faktiskt :)

Nu, sitter jag här hemma och väntar på att Mamma ska komma hem med käk till oss.
Min mage kurrar för fulla muggar kan jag säga :P Haha.

Här nedan kommer få bilder av dem som är tagna.
Men fler från Jacobs student kommer i veckan, när Carolines kamera fungerar :)

Enjoy! & hejdå :D

/ Lillanilla.               finns inget att förlora, endast att vinna..

 Miss Nina på hennes student.. grattis igen gumman! :D
 En full Jacob på hans bal.. somsagt, bilder från studenten kommer senare :)
  På sibbarp..
   
  Här var några pics från Bakken med :)
 Också en bild på mina favvoslip-in.. trots allt en invigningsbild på dem! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback