Regn.

Tjoho.

Idag är det första dagen på länge som det regnat.. Usch!
Jag vill ha tillbaka den underbara solen juu.
Men, lite omväxling skader väl inte I guess.

Dagen började med att jag följde med min systerdotter på hennes avslutning.
Hon var så söt så! :)

Efter det, passade jag min ena systerson medans min syster&pappa körde iväg.
När dom sedan kommit hem igen, duschade jag & gjorde mig iordning.

Sen åkte jag in mot stan och fick mina naglar vidgjorda :)
Sedan mötte jag upp jimmy&jonas på Mando.

Så käkade vi en extreemt god middag.
Efter vi käkat och så begav vi oss vidare mot Lillatorg.

Träffade Miche, Victor och Tobbe.. så gick vi och satte oss på en pub :)
Och bara umgicks.. måste bara få säga att mina vänner är helt sjuka..
Men dom är ändå dom bästa som finns! :D

Vid 8 tiden tog jag bussen hem, sedan chillade jag bara typ.
Och sen la jag mig i sängen och såg The PussycatDolls och Sex and the city, som nyss sluta.

Och nu sitter jag här, och lyssnar på musik bara :)
Ska nog snart hoppa i säng!

Imorgon, ska jag in till stan och käka lunch med mamma..
sedan handla studentpresent till paula som går ut på fredag :)

& sen blir det träning imorgonkväll.

menmen, nu ska jag bege mig iaf.

 / Lillanilla.                        snart är det dags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback