Hjärnskakning & ett spräckt ögonbryn.

Hejhopp!

Sådär ja, nu var även denna helgen över..
Och det är ju en del som hänt, som vanligt. ^^

Igår var det somsagt dags för middag hos mina kusiner, tina&marie.
För att fira att dom kommit hem från Paris&Australien.
Mycket trevligt var det med god mat & god dricka :D

Dock började våra föräldrar spåra ur lite när det kom på tal om vissa roliga saker..
Menja, sånt får man väl ta.. det fick vi iallafall :D Haha.

Vid halv 11 tiden eller nått, kom även Jennifer dit och gjorde oss sällskap. :)
Sen vid halv 1, körde Tina&Marie mig&jennifer hem till mig.

Så följde dom med in en stund och kollade på mitt " nya " inte så nya nu mer.. men rum :D
Hihi, alltid kul att få höra vilket bra jobb jag gjorde som målade om hela rummet själv. ;)

Sedan kunde jag inte hålla mig mer så jennifer gjorde vid mitt hår.
Färgade det :D

Klockan 1 på natten, men läget? :D Haha.
Håret blev iaf hur fint som helst, tack så mycket hjärtat. ♥

Sen vid 2 tiden stack jennifer hem, och då däcka jag rätt snabbt..
Hann terra adde lite på msn innan dock :D iih!

& idag vaknade jag lite över 11, sen gick jag ner och åt frulle. :)
Sedan chillade jag bara framför datan tills det var dags att åka till samlingen.

Spelade match i klågerup idag.. & matchen gick väl minst sagt skepp åt helvete :p
Sen lyckas jag självklart ut för en olycka.. ^^ haha.

Det var såhär att jag skulle hoppa upp och nicka bollen under en hörna..
Så samtidigt som jag hoppar upp i luften gör även en annan tjej det..
Så, PANG där alltså.. mina glasögon blir mer än snea, och samtidigttrycks upp mot en nerv och sedan lyckas spräcka mitt ögonbryn med ett rätt djupt sår.. och fyfaaan vad ont det gjorde.
Därmed; Hjärnskakning & ett spräckt ögonbryn.
Sen kan man ju undra hur jag lyckas.. ja, haha :D Någon måste ju ^^ Inte sant?

Nä men allvarligt talat, så har jag så enooormt ont.. helt sjukt.
Kunde knappt röra mig när det inträffade, la mig bara ner direkt på gärset.. sjukt ont!

Så sen jag kom hem klockan 6 har jag inte gjort något annat än legat i sängen..
Har så ont i hela mitt huvud och framförallt mitt öga.. som är blått/lila nu. SNYGGT! ^^

Uschnej, jag ska fortsätta ligga i sängen och kolla på fotbollen nu..
och tycka allmänt synd om mig själv :D

Så, annars har det väl inte hänt för mycket skulle jag tro..
Massa tankar flyger omkring just nu, samtidigt som jag tänker på min bästa vän Caroline..
Som går igenom en otroligt tuff period nu.. men, jag finns här för dig min gumma.
I vått och tort, det vet du. Jag älskar dig, bästa vänner livet ut! ♥

Nej, nu ska jag återgå till min säng.

/ Lillanilla.          allting som händer, händer utav en orsak..


Passar även på att lägga in en bild på min nyinhandlade skjorta.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback