Grattis Pappa. <3

Hejsan!

... Idag är det ingen vanlig dag för det e Pappas födelsedag, hurra hurra hurra!

Ja, en liten inledning av detta inlägg går till min kära pappa.
Haha, idag fyller han år.. hoppas du får en kanondag! :)

Dagen började med att jag gick upp vid 10 tiden, duschade & fixade mig.
Sen tog jag bussen in till stan och träffade Jennifer. :)

Efter det gick vi en liten runda uppe i stan..
Shit, vad är det för jävla massa stånd uppe i stan?
Någon wannabemarknad eller nått? Fatta noll. :P

Aja, sen gick vi och skulle boka biljetter inför bian imorgon..
Men där var tydligen stängt, så det ordnade jag lite senare under dan istället.

Sen vid 1 stack Jennifer hemåt :)
Så mötte jag upp jimmy och hans syster och käkade, wammi :)
sen gick vi en runda uppe i stan med.

Sen vid 4 tiden var jag himma, fixade lite med min data o så..
Äntligen fått viruskydd.. skönt! :)

& nu har jag precis ätiti pizza med mamma :)
pappa jobbar ju ikväll, så han får få sin present imorgonbitti eller inatt :) hihi.

Annars ikväll händer inte så mycket, ska bara ta det lugnt..

Sen imorgon, blir det först fika med Edwin :)
Sen middag med Caroline & sen bio med caroline&jennifer imorgonkväll :)
Ska faktiskt bli en myysig idag med mina tjejer! ♥

men nu ska jag kila, ha det gytt!

/ Lillanilla.             tanken gör mig fortfarande varm i hela kroppen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback