Fika.

Hellu :)

Idag vaknade jag vid 10 tiden, skönt och sova " länge " idag. :P

Gick upp, och hoppade in i duschen därefter.
Sedan fixade jag mig och sen vid halv 1 kom Edwin och hämtade mig.

Sen körde vi in och tog en fika, myspys.
Shoppade även lite, fast Edwin shoppa mest.. den lilla ungen! :D

Vid halv 4 var jag hemma igen, och sen dess har jag inte gjort ett smack.
Ska börja mig iordning nu strax igen..

Käka middag på Kniv&Gaffel idag med Caroline, mitt hjärta.
Sen blir det bio senare ikväll med Caroline&Jennifer. ♥
Och gissa vilken vi ska se? Sex and the city såklart. ^^
Hoppas nu den är lika bra som alla säger den är, haha :)

Så idag hinner jag dessvärre inte med att träna..
Får tagga tills sista matchen på Söndag istället :)

Här nedan är en bild på min efterlängtade addidaströja, åh.. visst är färgen underbar? :D

Nej ni, nu måste jag fixa mig lite..
Ha en underbar torsag & hejja på spanien nu för bubblan! :D

/ Lillanilla.                Valet var lätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback