Besök hos optikern.

Hey.

Imorse vaknade jag av att min kära lilla Pappa väckte mig för att kolla mitt öga.
Vilket inte såg alldeles för bra ut. :(
Hela ögat var lila minst sagt.

Så vi begav oss till optikern.. och hon kollade på mitt öga och mina glasögon.
Ögat var där nog ingen fara med, behövde bara vila. Jo men tjena, det är sommar liksom! :P
Aja, och glasögonen gick att fixa.. dock röstade hon på att jag skulle skaffa mig linser..
Ja, det är väl dags nu.. nu eller aldrig typ! :P

Efter det, åkte jag&pappa hemåt igen.
Sen löd jag min optikers order och la mig och vila.

Vid 6 tiden tog jag bussen in till stan och mötte upp världens bästa Caroline. ♥
Sen begav vi oss vidare till lillatorg där vi placerade oss och tog en fika.
Riktigt mys faktiskt, det behövdes lite god varm choklad idag. :)

Vid 8 tiden, gick vi och hyrde film.. Hairspray fick det ble, otrooligt bra film!
Jag och musikaler alltså.. stor passion där! :)

Sen handlade vi även lite godis o så, det får man faktiskt lov o äta när man ser film.
Och dessutom myser med sin bästa vän. :) hihi.

Iaf, vid 11 var filmen slut.. sen tog jag bussen hem vid halv 12.
Somnade typ nästan på bussen, men aja. :D

Denna kvällen har varit otroligt mysig och framförallt otroligt behövlig..
För både min och Carolines skull, dock mest för hennes!
Min lilla ängel, sänd från ovan.. Dig, älskar jag mest gumman.. det vet du! ♥

Och sen var jag hemma vid halv 1 ungefär.. skönt att det bara tog en timme hem.

Sen dess har jag suttit här vid datan och nördat mig, är alldeles för trött för att lägga mig.. (?)
Haha, men nu känner jag faktiskt att ögonen börja svika mig.. skönt faktiskt!

Så imorgon, blir det en ordeentlig sovmorgon.. sen imorgonkväll blir det grillning med laget.
Kommer säkert bli kul :) Det får vi hoppas iaf.

Men nu ska jag bege mig hur som helst.
Godnatt på er alla bloggnördar. :)

/ Lillanilla.           You own my heart.. today, tomorrow and forever....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback