stranden.

Hello!

Imorse tog jag mitt pick&pack och stack till Bo01 med jennifer. :)
Var där vid 11 och sen åt vi även frulle, mums!
Vissa nyttigare än andra. Hahah!
Kakor till frulle jennifer, skäärpning :D

Låg och schtekte igenom hela förmiddagen & eftermiddagen. :D
Vid 1 tiden kom även caroline dit och gjorde oss sällskap!

Sen vid 3 stack vi hemåt.. då kände vi att det fick vara nog ^^
Och sedan hann jag&jennifer preciiiis med tåget hem.. snabba brudar vet ni! ;)

När jag kom hem så lämnade jag bara av mig mina saker sen tog jag bussen in till stan.
Handlade inför kvällens alkoholdrickade, muums! :D

Sen käka jag en snabb hamburgare och begav mig hemåt.
Nu sitter jag här, och ska alldeles strax hoppa in i duschen.

För om ngn timme kommer tjejerna hit och då ska vi myyyysa till det! ;)
Sedan blir det lilla ikväll. och vidare mot slagt / hipp. naaajs! sjukt laddad asså!

menmen, nu måste jag skynda mig här.

/ Lillanilla.         kiss and goodbye tonight...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback