Spåkvinnsbesök.

Hejhej.

Idag vaknade jag redan klockan 8 (!)
Kanske sent för vissa, men tidigt för mig.. haha!

Iallafall, gick upp och gjorde mig iordning och så.
Sen vid halv 10 tog jag bussen in till stan.
Sedan vidare mot Caroli City, där jag skulle hem till en kvinna som kan spå folk.
Vilket även jag skulle prova på, fick presentkort i födelsedagspresent som jag tänkte utnyttja.
Och för att svara på er fråga så Ja, besöket var helt klart värt det!
Hon såg saker som hänt i min barndom, saker som händer just nu..
Och saker som förhoppningsvis kommer att hända. Sjukt spännande, men samtidigt otäckt.
Men somsagt, helt klart värt det! Så tjejer, se till och testa.. ni kommer inte ångra det! :)
( Anledningen till att jag skrev " tjejer " är ju för det e väldigt få killar som tror på sånt här.. såja. )

Var klar där vid 2 tiden, sen vid 3 tiden hämta Jennifer mig här hemma..
Sen körde vi in till stan och åt.. urgod pizza, verkligen.
Men jag ska försöka träna bort den imorgon, puh! :)
Och snart är sommaruppehållet över.. ( på tal om träning. ^^ )
Längtar ihjäl mig.. saknar faktiskt dom galna tjejerna i mitt lag, höhö :D

Sen efter vi ätit och så gick vi även snabbis. :)
Handla dock inget, duktigt!

Sedan körde Jennifer mig hem och sen fortsatte även hon hemåt.
Alltid lika myspys med dig hjärtat, älskar dig mycket! ♥

Sen pratade jag och mamma lite om besöket hos spåkvinnan idag.
Och lite sådant. :)

Och nu sitter jag här och lyssnar på musik bara.. tar det allmänt lugnt.
Imorgon, blir det beachen med Jennifer.. rawr! ;)
Sedan utgång imorgonkväll, sjukt laddad! :D

Nu börjar snart Sex and the city iaf, och det mååste ses! :D

menmen, sov så gott!

/
Lillanilla.          Nu är det borta..


Hahaha, denna bilden är faktiskt rolig.. en full pernilla på sin 20årsdag.. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sussie

tackar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback