Söndagkväll.

Tjabbis!

Sådär, nu är det Söndagkväll och jag tänkte köra en update angående helgen som gått.

I Fredags kom somsagt tjejerna hit så hade vi en liten girligirlförfest här hemma. :D
Nice!

Min kusin Tina kom även förbi ett tag och lämnade present till mig och snackade lite.
Tack igen :) Uppskattas!

Vid halv 12 tog vi bussen in mot stan iaf, och vidare till Lillatorg.
Där blev det lite goda drinkar osv, sedan vid 1 tiden stack vi vidare till Slagt.

Vistelsen där blev dock inte långvarig.. så vidare mot Hipp.
Och dit ska jag aldrig igen, den saken är säker!

Så vi begav oss vidare till Buddha, där vakten varnade oss..
" det är högt räknat 50 pers där inne.. "
Den varningen tackade vi för sen begav vi oss vidare och åt kvällsmat istället. ^^

Ja, kvällen var en av dom sjukaste kan man säga.. haha, suck!

I Lördags, vaknade jag&jennifer vid 10 tiden.. fixade lite och så.
Sen åkte vi med mamma in till stan så släppte hon av oss på Centralen.

Sen handla vi lite gott o så och begav oss ut till bo01.
Sedan tillbringa vi hela våran dag där, det var underbart! :)

Vid 3 tiden stack vi hemåt, och väl hemma var jag väl vid halv 4 tiden.
Blev en snabbdusch o så, sen fixade jag mig och klädde mig..

Sen halv 6 var det vidare mot Jonas 20årsfest :)
En trevlig kväll blidde det, tack folket. Ni vet vilka ni är!

Vid halv 11 kom Robin och hämtade mig.. så körde vi en runda.
Sen körde vi även och käkade och pratade en himla massa.
Och det var lika mysigt som vanligt, hihi. :)

Sen var jag hemma vid halv 2 tiden..
Och jag däcka typ rätt snabbt då, var enoormt trött..
Denna solen var sjukt mycket på en, men så ska det va! ^^

& Idag vaknade jag vid 10 tiden..
Fixade väskan snabbt som attan sen cykla jag ner & tog tåget in till stan.

Mötte upp jennifer på centralen, som vanligt numera.. :D Klockan 11, sen handla vi frulle..
Och begav oss vidare ut till bo01 ännu en gång. giiiiitt :D

Tillbringade hela våran där dag idag.. med sol&bad.
Heeelt underbart, och det bästa var att tillbringa dagen med dig jenni, du är bäääst! ♥

Vid halv 4 tiden kände vi att vi blitt röda/bruna nog så vi stack upp till stan.
Käkade på ThaiThai, sedan åkte vi hemåt.. på vars ett håll.

Duschade och sånt sedan.. och sen mötte jag upp jennifer vid tåget vid 8 :)
Sen gick vi och hyrde film och så, sen gick vi hem till mig.

Chillade lite och så, sen satte vi på filmen :)
Sen kom även SANDRA hit.. oh, för hon kom hem idag från Usa.
Där hon varit i 2 veckor. & ja, det e faktiskt en big deal när man inte träffat henne på typ 3 veckor.
Spec när man e van vid att träffa henne varje dag!
Men, nu är du hemma iaf.. och tur är det!! Tack för tröjorna gumman, SKITFINA!!! ♥

Iaf, hon kom hit så glodde vi på filmen.. sjukaste, verkligen! :P menmen.
Ska aldrig svara i telefonen mer iaf.. ^^ haha, iaf försöka. :P

Efter filmen var slut så kollade vi igenom alla Sandras 500 bilder hon hade från resan..
Och snackade lite skit, som alltid. :D hihi, jag älskar er mina slynor.. ni är bääst! ♥

Sen fick jag även 2 st I (L) New York tröjor av Sandra.. skitfina somsagt.
Blev sinnesjukt glad. 1 rosa och 1 svart.. lala :D

Nu har tjejerna precis stuckigt hem typ, så jag sitter här..
Pratar även med Robin. :) Hihi.

Ja, detta var väl de kan man säga.. haha. :)
Imorgon ska jag faktiskt inte till bo01, jag&jennifer tar en paus imorrn..
Ska istället in till stan och fixa lite.

Men på tisdag, då är vi tillbax igen.. rawr! ;)

Nu ska jag iaf fortsätta vara social med Robin här.
Sov så gott allihopa.

/ Lillanilla.     Just when I found you, I lost you...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback