Sol & Bad.

Tjoo!

Jag älskar dessa underbara dagar som består av sol&bad.. verkligen.
Dom är bäst!

Igår, gick jag iaf upp vid 9.. fixade och lite sånt.
Sen tog jag tåget in till stan och mötte upp Jennifer.

Handlade frulle och sen begav vi oss vidare till Bo01.
Sedan låg vi där och schtekte igenom hela dagen.. som vanligt. ^^

Stack hem vid 3 tiden, så jag var hemma ungefär halv 4.
Sen käkade och så bara.

Vid 6 tiden körde Mamma mig hem till Sandra.
Där även Jennifer var :)

Sen körde vi ner.. ellerja, jennifer körde.. ( jag&sandra åkte med )
ner till ica och handlade käk som vi sedan grilla när vi kom hem till sandra igen :)

Det var gott.. jennifer lyckades, för jag fick inte ta hand om grillen sen förra gången.. HAH!
Och ja, jag förstår er! ^^

Sen satt vi bara och snacka och mös.. underbara kvällar tillsammans med er! ♥

Vid halv 9 gick vi ner och mötte Yellan, ( en kompis till sandra&jennifer. ) vid tåget..
Sen gick vi hem till sandra igen och såg finalen av the pussycat dolls..
Och dom bästa tjejerna vann hela skiten, så jäävla gitt! :D

Sen vid halv 11 tog jag tåget hem, så hämtade Mamma vid vid stationen.
Och sen satt jag och nörda mig vid datan fram tills klockan 2 typ.. :P

Kristian fick mig att stanna kvar extra länge.. snacka gamla minnen och så. :D hihi.

Så klockan 9 när klockan ringde idag vart det segt att gå upp. menmen!
Sen stack mamma&pappa iväg på sin semester.. så jag sa hejdå till dem och så.

Sen vid halv 11 tog jag tåget och där befann sig sandra&jennifer. :)
Och sen stack vi till Bo01.

Där det blåååste svinmycket idag, blä på det!
Så vi stannade bara där i typ en halvtimme, haha!

Tjejerna stack sedan vidare till Svedalabadet och jag stack hem.
Städade undan lite som jag lovat Mamma :) sen la jag mig i trädgården och sola.

Faktiskt skönt det med.. slippa allt folk från Bo01 för en gångs skull. ^^ Haha.

Sen däcka jag där ute också, vaknade upp vid 4.
Skönt med en powernap faktiskt, :D höhö!

Och nu har jag precs duschat och så, ska snart fixa mig lite.
För snart kommer Sandra hit.. och sen även Jennifer när hon slutat jobba :)
Ska bli lite mys och så här hemma ikväll.

& snart kommer även min syster Malin hit med pizza åt oss, mums!
Är stenhungrig, den saken är säker.. bah!

Menmen, nu ska jag faktiskt ta och släppa laptopen lite.
Ha en mysig kväll.

/ Lillanilla.          Sommar, underbara sommar.. jag gillar dig! ;)

  
 

lite blandade bilder blev det ja.. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har bytt bloggnamn nu så du hittar mig på www.Myrrah.blogg.se Hoppas du var en av mina trogna läsare. ha en bra kväll

2008-07-31 @ 22:26:22
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback