Sängliggande.

TjingTjing.

Idag har jag inte mått så bra.. tyvärr. :(
Varit Sängliggande hela dagen i princip.. och det suger verkligen tolle!

Denna jävla hjärnskakningen alltså, man blir ju helt seg och mår allmänt skit utav den.
Har dunderhuvudvärk hela tiden och kan knappt äta eller nått. Usch! :(

Så idag blidde det ingen grillning med laget för min del inte.. tråkigt men sant.

Vid 6 tiden drog jag mig själv upp och fräshade till mig lite och åkte iväg med mamma. ♥
Handlade lite och så inför mitt släktkalas nästa helg, hihi.

Sen unna vi oss faktiskt lite jordgubbar också, som jag ska njuta utav om en stund. :D
Har även sett Allsång på Skansen med mamma ikväll.. E.M.D var trots allt med..
Och RAWR säger jag bara.. vika hunk's... My god alltså! :D

Somsagt, om en stund jag ska njuta av mina jordgubbar och se på lite Rederiet..
Laddade ner en massa gamla avsnitt för ett tag sen, som jag ska ta tag i att se nu :D

Annars fick man höra en nyhet idag som glädje mig otroligt mycket. :)
Ditt skratt, din lycka.. gör mig enormt varm i hela kroppen alltså!
Du är en underbar vän och en helt fantastisk människa Caroline Årzén! ♥

Men nu, ska jag faktiskt lämna.
Känner bara att jag måste lägga upp en bild på snygga E.M.D i dagens inlägg.. mumma! :D

/ Lillanilla.     You took my breath away - och jag vill aldrig hämta den....


Kommentarer
Postat av: Therese

EMD... Ohhhh.... "Jennie let me love you".... Sjunger och dansar lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback