Räkmackor och mys.

Tjiing.

Idag har jag gjort lite allt möjligt..
Dagen började med att jag vaknade vid halv 1, skönt att sova länge.

Sen hoppa jag in i duschen och fixade mig, och sedan tog jag mig in till stan.
Gick och fixade mina naglar så nu är dom fina igen, tack&lov.

Sen gick jag bort och mötte Mamma vid hennes jobb sen körde vi lite ärenden.
Och sedan körde vi och handla lite inför tjejmiddagen jag ska på imorgon. :)

Efter det körde vi hem och så, sen nörda jag mig lite vid datan bara.
Vid 8 så fixade jag&mamma lite räkmackor osv och såg på Allsång på Skansen.
Det var mysigt, hihi.

& nu sitter jag här eller ja, ligger i sängen rättaresagt och kollar på Sex and the city, love it!

Imorgon blir det somsagt tjejmiddag hemma hos Jenny, dock inte försen på kvällen.
Under dagen ska jag in till stan och fixa lite, sen även fika med Chawan.. min lilla chawis :)
Som ääntligen är hemkommen, saknat henne myyycket faktiskt. ♥

Nu ska jag iallafall fortsätta se på tvn, godnatt allihopa.

/ Lillanilla.     Söt - Sötare - Sötast, är vad du är. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback