Myspys.

Hejsan.

Idag började dagen med att jag duschade och fixade till mig.
Sen tog jag bussen till Ikea och träffade Caroline. ♥

Sen gick vi en runda där, och sen åt vi.
Riktigt gott var det, muums.

Sen gick vi lite till och så.
Jag hittade dock inget.. det är nog första gången jag är på Ikea utan att handla nått. Haha!

Iaf, sen gick vi hem till Caroline och hade lite girlisnack.. det måste man ju ha :)
Speciellt om man heter Pernilla&Caroline. :) hihi.

Sedan gick vi till affären och handlade lite grönsaker och så..
Och sen gjorde vi vår egen dippa och såg Pretty Women.
Den filmen är verkligen en sann klassiker, den är fortf lika bra även om man sett den 1 milj ggr :D

Iaf, sen vid halv 11 stack jag hem.. och nu sitter jag här hemma bara.
Ser på Saw som visas på tv.. usch, den filmen är ju verkligen råsjuk! :P

Imorgon, ska jag in till stan och fixa present åt Matti som vi ska fira på lördag. :)
Sedan blir det förhoppnings fest imorgonkväll, naaajs!
Heja Carro, Heja Carro! :) ♥

Nu ska jagiaf fortsätta se tv, godnatt alla bloggnördar.

/ Lillanilla.           Det gäller att se framåt..


Två fulla flickor en lördagsnatt....... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback