Kusinträff.

Tjabba!

Sådär, nu var det fredag.. och min födelsedag närmar sig! :D Hihi.

Idag vaknade jag vid 9 tiden, fast jag låg kvar i sängen ett tag..
Tills typ 10, haha. Lat som man är!

Sen hoppa jag in i duschen och gjorde mig iordning.
Käkade och så, :)

Nu är jag precis klar med allt typ, packningen inför Kusinträffen ikväll är färdig också! ^^
Ska strax bege mig in till stan och få mina naglar fxade, sköönt!

Sen vid 4 blir jag&malin hämtade av daniel&peter sen ska vi bege oss till ystad/lödrup. :)
Där min kusin och även gudmor ska hålla i kusinträffen. :D Ska säkert bli skoj!

Sen imorgon blir det släktfirade och så för mig, det ska också bli skitskoj! :D hihi.
Får vi hoppas iaf, men de tvivlar jag icke på! :)

Men nu mååste jag verkligen kila.
ha en underbar helg allihop, skriver imorgonförmiddag om jag hinner :)

/ Lillanilla.         I hate myself for loveing you.. I see It all so clear...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback