Girls night out!

Hellu!

Ja, igårkväll var det verkligen en Girls night out...
Och fyfan vad kul vi hade! :D

Men, jag ska ta det från början.. :)

Dagen började med att Edwin kom och hämtade mig vid halv 12.
Sen körde vi in Malmö och käka lunch, sjukligt gott!

Sen gick vi upp mot stortoget o så och gick lite rundor där. :)
Så jävla underbart väder ju, helt sjukt.
Låt det nu stanna här också så vi äntligen kan få sooommaar! :D

Iaf, sen vid 3 tiden körde vi ut till Bo01 och satte oss där på bryggorna och köpte glass.
Så jävla underbart, vilken utsikt över havet o så.. Finns inget bättre! :)

Sedan körde Edwin mig hem :)
Så vilade jag en stund, huvudet plåga mig.. SOM VANLIGT!
Usch =/

Sen vid halv 8 körde Mamma mig hem till Caroline. ♥
Så blev det lite fixfix sen blev vi körda hem till Sara på förfest! :D

När vi kom dit befann sig redan Jenny och Milla där.. och Sara då, såklart! :P
Och sen när drinkarna var färdigblandade så hetta det till.. till max!!
Men sånt gillar vi ;) " han går osm en karl, han ser ut som en karl... "
Ja, ni vet mycket väl vem jag snackar om tjejer.. my god, väärsta hunken han är! :D
Låten är ju lätt gjord för honom, det kan vi konstatera nu! ^^

Vid 12 tiden tog vi bussen upp mot stan, gick och hämtade ut pengar osv.
Sen gick in på Étage.. ;) Där det var livat redan från första stund..
Och sen får man se en del av grabbgänget, :D Som även levde loppan natten lång!

Så det blev alltså livat hela natten lång för oss där inne, skitkul hade vi verkligen :D
Alla på sitt eget lilla sätt. Rawr! ;)

Vid 4 kände vi dock att vi fått nog, så då hoppa vi in i taxin och åkte hem.
Och när vi hoppar ur taxin skriker Caroline; Men.. det är ju LJUST ute!!!
Hahaha, man kan bara älska den människan.. verkligen! HON ÄR BÄST! ♥

Sen när jag&caroline väl hade kommit hem till henne somnade vi på 2 röda vill jag lova!
Haha, enoormt slitna båda två. Både för det ena och det andra, men vi har iallafall varandra. ♥

& idag vaknade vi strax efter 12 nångång.. sen gick vi upp och åt frulle, gottgott :)
Sedan la vi oss i sängen igen och mös.. nana :D iih!

& vid 3 tiden begav jag mig hemåt därifrån, :)
Och nu sitter jag här hemma och väntar på mamma.
Ska snart en sväng till Mobilia skulle jag tro! :)

& gårdagen, det var en av dom bästa kvällarna på länge!
Fyfan vad roligt vi hade tjejer, verkligen. Tack för ni gjorde min kväll. ♥

Nu ska jag iallafall bege mig, harre gött!

/ Lillanilla.                   Känslan blir starkare och starkare....

& btw, jag har tyvärr inga bilder från förfesten än för Sara har dom på sin kamera, men det kommer :)
Så här kommer en bild på mig sen igår iaf. ^^


Kommentarer
Postat av: ???

Söt tjej =)

2008-07-14 @ 23:57:05
Postat av: Pernilla

Tack. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback