Äntligen Sol..

Tjabba!

Idag vart det äntligen så varmt att man kunde ha shorts på sig igen..
Äntligen Sol säger jag bara! :D hihi.

Åkte in till stan och lämnade lite cv, ser bra ut ^^ Hihi.

Sen fick man ett ledsamt sms av Jenny att tjejmiddagen tyvärr blev inställd.
Beklagar verkligen Jenny, jag finns här om det är något. ♥
Och dendär tjejkvällen får vi helt enkelt ta en annan dag. :)

Sedan vid halv 6 mötte jag upp Chawan, min älskade chawis som vatt borta i 5 veckor.
Har saknat dig min lilla fisk. :D Hihi. Sen gick vi och fikade på Lillatorg, mysigt!

Vid 8 tog jag bussen hem, sen gjorde jag iordning en räkmacka till mig och såg PussycatDolls.
Ah, trodde fan den äckliga Charliy skulle åka men icke! =/ usch.

Och nu sitter jag här, har precis pratat klart med Tove i telefon.
Ännu en gång, Tack gumman. ♥

Just det, shoppade även lite idag..
Blev 6 ringar och två tröjor :) nicenice.

Nu ska jag iaf hoppa i säng snart..
En massa saker och göra imorgon :)

/ Lillanilla.        usch & tvi för dig, du är inte ens värd det längre!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback