träning.

Tjoho :)

Idag började dagen med att jag vakna upp osv, fixade allt som skulle fixas :)
Sen kom Sandra hit.. chillade lite, sen stack vi ner och tränade, igen!

Riktigt duktiga e vi baby.. vi kommer va smala och fina till sommaren. ♥

Efter träningen stack vi hem till mig igen.. tog de lugnt osv, satt o nörda oss vid datan.
Sen såg vi lite o.c.. ooh, älska!!

Sen stack Sandra hem vid halv 6 tiden eller nått. :)
och då fixade jag käk osv till mig, sen dess har jag bara tagit det lugnt.

Vilken träningsvärk jag har nu istället.. mina ben, min rumpa, mina aarmar.. gud, döda mig. :p
aja, det e när de gör ont de lönar sig.. ;)

Ikväll har jag bara tagit det lugnt.. sett dom sista avsnitten av one tree hill season 4.. och jag trodde jag skulle böla ihjäl! :p så sjuuukt bra!

Nu ska jag snart gå o lägga mig för jag är dödstrött idag.. inte konstigt eftersom jag bara sovit typ 5 timmar inatt och sen tränat i 2 timmar idag.. såja! menmen :)

Helgen då.. höjdpunkten e väl att vi ska ut och fira Paula på lördag.. GRATTIS SNÄCKAN!
Sen får vi se vad som händer merän det. :)

nu ska jag iallafall gå ner och äta min bit frukt sen blirre bingen! ha det gött :)

/ Lillanilla.                               I've got to move on and be who I am, I just dont belong here..

image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback