slappedag.

Heey :)

Idag har det inte hänt alldeles för mycket kan jag säga.. :P

Vaknade vid 10 och hade en otrolig träningsvärk.. usch!

Sen under dagen har jag bara slöat ihjäl typ.. Rätt skönt ändå! :P

Nu är resan iallafall bokad.. fyfan vad skönt det ska bli! :D
2 veckor ifrån allt och alla.. geee miiig! :D

btw, om typ ett halvår blir jag 20.. fan va sjukt!
känns fortfarande som man är like 10 ibland.. menmen :)

Måste bara berätta att jag har nog världens bästa vänner skulle jag tro.
Dom finns alltid där 24/7 och dom är aldrig sena att ringa helt plötsligt out of the blue bara för att få säga godnatt!
Och det mina kära läsare, det är omtanke!
Fybubblan vad jag älskar er allihopa, ni är världsbäst!

& nästa helg.. då ska de målas om i mitt rum och mina nya möbler ska in och mina nya tavlor, hyllor m.m ska upp!
och jag tror att det kommer bli HELSNYGGT! :D

och systeryster, jag kan räkna med din hjälp hoppas jag? ( plockar fram mina söta hundögon.... lalala )

nu ska jag iallafall snart bege mig till sängen.. för imorgon blir de träning igen, underbart! :D

Vi hörs!

/ Lillanilla.                                      marie picassos album är att dö för btw!

image218


Kommentarer
Postat av: hojje

Satan vilken tös:D

2008-01-27 @ 23:21:44
Postat av: Pernilla.

Tack så mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback