torsdag.

helluu.

Idag har jag varit barnvakt hela dagen.. tills klockan 3.
Passade min systerson som var hemma ifrån dagis idag för han är sjuk.

Så vi har myst hela dagen, kollat film och käkat pizza. :) myspys.

Vid 3 kom syrran hem, så då stack jag hem och tog det bara lugnt.
Duschade och gjorde vid mig sen, och sen kom mamma hem och då stack vi till Burlöv Center.

Bytade jeansen jag köpte i Måndags.. fick en liten ångestattack. :p
dom var inte så fina trots allt ^^ & jag passade även på att köpa en väska.. riktigt fin! ^^

Sen ikväll har jag bara tagit det lugnt.. kollat lite hockey o så.

Inväntar kvalserien med höga förväntningar.....


Nu sitter jag och kollar på Grey's Anatomy, ääälska!

Idag är det även 5 månader sen.. känns sjukt jobbigt om jag ska va helt ärlig.
Men, vad ska man säga ientligen? I'm gone!

Imorgon blir det först en runda till Nova med Rebecca, sen hem.. bjuda henne på Våfflor har jag lovat ^^
Och sen blir det utgång imorgonkväll.. helt jävla underbart ska det bli!

Dock är där några som fittar sig, som jag verkligen inte trodde skulle fitta sig.. men visst, kör på det !

Nu ska jag iallafall titta klart, sen hoppa i bingen.

SEE YAAAA FUCKEERS!

/ Lillanilla.                                      All for one and one for all..

image258


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback