tisdag!

haaj :)

Idag började dagen med att jag vakna vid 10, sen fixade jag lite frulle och så åt mig&pappa :)
sen duschade jag och gjorde mig iordning sen vid 1 tiden kom Sandra hit..

Så snacka vi lite skit och så, sen stack vi in till stan.
hämtade lite pengar o så, sen vidare mot mobilia.

Käkade dock bara där. höhö!
träffade även vicky där, riktigt längesen!
skitkul och se dig igen vännen. :)

sen åkte vi vidare till hansa o så.. hittade mina eller, snart mina iaf.. drömskor!
helt sjukt! aldrig blivit så förälskad i nått som jag blev i dom skorna.. GEEE MIIIIG.
( kommer en bilden nedan. ^^ )

Men Sandra handlade iaf ett par riktigt snygga skor den snorungen. ^^
Vi andra får vänta till vi får lön istället! :p

Sen vid halv 6 stack jag hemåt.. och sen jag kom hem har jag inte gjort nått vettigt. :P

Imorgon då, ska jobba :) underbart.
peeengar. ♥

och min förkylning blir bara värre.. fan synd om mig asså! :p
näsan rinner stup i kvarten och likaså ögonen.. usch och pi asså.

nu ska jag iaf bege mig.. snart bingen!

/ Lillanilla.                                                         det är kärlek.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback