Tisdag..

Tjaaa :D

Idag har jag först fixat och donat på rummet.. är sjukt nöjd faktiskt! :)

Sen vid 4 tiden kom Paula hit. <3
Så mös vi lite och så.. hon satt och njöt av att jag klarade av att koppla in min dator helt själv! ;)

Jag är fan imponerad.. jag brukar inte vara så teknisk.. ;) menmen.

Sen efter det hoppa jag in i duschen, sen stack vi in till stan och käkade! :)
Efter det, kom Pilsa och hämtade oss.. sen körde vi en runda.

Och nu kom jag precis hem iaf, och ska snart hoppa i bingen! :)

Jobb imorgon, dock på en annan förskola.
Är jätteglad. Även lite stolt över mig själv att jag gjort så bra intryck på Hindby att dom rekommenderar vidare mig :)

menmen, nu ska jag hoppa i bingen! ha det gööött :)

/ Lillanilla.                                           life is what you make it..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback