Shopping och mys..

tjoho.

idag började dagen med att pappa väckte mig vid 10 tiden.. sen hoppa jag in i duschen osv, sen kom syster och hämtade mig sen åkte vi in till stan och käkade lunch, riktigt gott!

Efter det stack jag upp en runda till stan, skulle kolla present till Rebecca men hitta dock inget :(
Får ge mig ut imorgon igen antar jag.. jävla sätt och inte säga vad man önskar sig heller!! :P aja.

Stack vidare till Burlöv Center vid 3 tiden.. och där fann vi napp! :D
Dock bara till mig.. lalal ^^ En jacka, på bilden nedan.. sen ett par jeans och en övermysig polotröja!
Jättenöjd blidde jag iaf! & mina fina fred perry skor.. fanns inte i min storlek i Malmö, så imorgon ska jag till Lund och se om dom kanske finns där.. hooopppaaas!! :D

Väl hemma vid halv 7 tiden.. höll på och däcka av utmattning ( man blir faktiskt trött av att shoppa kom jag&nina på ) men sen kom grabbarna hit och pigga upp mig :D

saknat er för tusan.. megalängesen vi umgicks, men skönt och ha er här ikväll iaf :D
även fast ni inte är helt friska ^^

Nu ska jag iallafall snart hoppa i bingen, megatrött som sagt.

aja, tack & hej.

/ Lillanilla.                                                  you've made your point and so have I....

image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback