love in stereo..

tjiing! :)

Angående gårdagen då, glömde visst uppdattera under gårdagskvällen ^^

Kom hem från jobb vid halv 5 tiden, sen käkade jag och så bara.
Sen skulle visst min syster iväg så hon bad mig passa hennes barn sålänge.
Ellerja, vi kom överens om det.. passade jag hennes barn den kvällen, så skulle hon bjuda mig på några bultar jag behöver till mina hyllor jag ska sätta upp i mitt rum! ;) Bra deal tyckte jag iaf :D lalal ..

Kollade på lite gamla idolavsnitt från -06 när jag hade lagt hennes barn o så..
sen däckade även jag en stund i soffan.. vaknade dock när hon kom hem lite över 10.

Och efter det gick jag hem och la mig direkt. och somnade verkligen direkt! :P
& vaknade imorse lite över 6.

Stack till jobb vid 7 tiden.. sjukt död! :P

Så idag har man jobbat igen, underbart :)
Slutade vid 4 tiden.

Och sen var jag hemma vid 5 tiden.
Och sen käkade jag och lite sånt. Såg lite Grey's också! :D

& sen dess har jag inte gjort alldeles för mycket.
Fikat nu ikväll också med min familj och några släktingar som kom hit för att hälsa på pappa! :)

Just nu sitter jag här iallafall.. orkar inte göra mycket annat :p
Hade dock behövt städa undan alla kläder och skit på mitt rum, men jag pallar verkligen inte :p hahah!

Imorgon är det äääntligen dags för skånederby!!
Undertbaart :D

Ska hem till Caroline vid 4 tiden, ska käka och dricka ett, två eller 5 glas vin också :D
Kan det bli bättre? :D

Sitter just nu och lyssnar på Ola - love in stereo.. hur jävla bra är den då?!
Gud, heeeejja Ola! :D

& i helgen blir det myycket :D
fredag, utgång med Rebecca. ♥
& på lördag först hem til Jennifer och fira henne som fyller 18 idaag, GRATTIS GUMMS! :D ♥
Sen blir e även utgång efter, underbart :D hihi.

nu ska jag iallafall kila.. ha det gött allihopa!

/ Lillanilla.                                                         you never were, and you'll never be..

image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback