jahaop..

hellu :D

Igår så var jag i stan och fikade med Paula&Fredrik :)
Sen kom även Caroline och sa hej.. mitt hjärta. <3

sen resten av kvällen tog jag det bara lugnt hemma.. var rätt död, hade varit en räääätt slitsam dag! :P

& idag vaknade jag upp, sen gjorde jag vid mig snabbt som attan och in till stan.
träffade caroline <3, sen gick vi vidare och satte oss på ett övermysigt fik! :)

det finns ingenting som klår våra fikastunder hjärtat, ingenting! <3

sen gick vi även en kort liten runda i stan.. handlade ett par överheta hotpants! :D grr.
sen efter det stack jag till mamms jobb, sen körde vi vidare till jägersro.. handlade lite o så.

& resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt.. ordnat lite med rummet o så. :)
sedan ätit ostbricka och sett let's dance med min kära mamma.. :D ni vet, vit helg! ;) duuuktig som man är!

Imorgon blir det lite fixning med rummet.. sen hoppas jag på utgång! :D
grabbs? :)

nu ska jag iaf gå och ringa caroline.. ha en fortsatt trevlig fredag!
och ni som ute och röjjer... röjj för mig med! :D

& mina hockeyflickor.. caroline, nina och paula.. ni är bara bäääst! <3
just so you know :)

/ Lillanilla.                                         everything changes..

image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback