helgen som gått..

Tjiing! :)

I fredags tillbringade jag somsagt min kväll med Caroline

& sen vaknade man kl 4 på morgonen av min mobiltelefon..
dock ett underbart samtal så det var de värt :) för jag saknar dig också..

& igår började dagen med att jag åkte en tur till ikea med mamma..
handlade lite till, till mitt nya rum :) sen åkte vi och handlade mat osv.

sedan hem. åt god middag tillsammans med familjen, myspys!
sen såg vi även Melodifestivalen osv, ännu mera mys faktiskt. :)

Alla låtarna var ju nästintill katta... tyckte mest om Velvet, som självklart inte gick vidare.. Suck!!

Efter jag sett klart det så gick jag hem till syster. och såg på Titanic med henne!
En klassiker ju.. och en del tårar tittade även förbi.. såklart!! :P

Sen blev det lite gamla titt på gamla blogginlägg för exakt 1 år sen...
och herregud vad tiden har gått fort.

Mina vänner, för ett år sen satt vi nere på lorens efter hvmatchen.... minns ni...
det var då zigge blev " stoffe " när tess " tackade " glenn för jägerbomberna... och när jag fick in " powerdeep " som foooortfarande pågår... :P hahaha
usch, tänk om man vetat saker, eller rättare sagt sanningar om saker då som man vet idag.. då hade man ju sluppit en hel del.. men tyvärr... bättre sent än aldrig dock!

eller minns ni bowlingkvällen på kronprinsen.... när tess även gav glenn en o annan puss för någon strike hon väldigt sällan gjorde? ;) hahahaha.
eller när carro&håki stack vidare för att ännu en gång titta på håkis bil... som om carro inte sett den tidigare ;)
typ sådär 105 gånger!!!! :p hahahaha!

Minns även hur lycklig jag var under den tiden i mitt liv... när jag hade en trygghet om mig själv som jag inte längre har.. iallafall inte på samma sätt... det ni, det kan jag säga att det var den lyckligaste tiden jag varit med om!

----

Detta var då inlägget från den 8 februari -07..

hejhej. :)

Gårdagen tillbringade jag hemma hos Robin, i min ensamhet :p sen vid 2 tiden, tog jag bussen till Bjärred där Robin hoppade på, sen åkte vi in till Malmö och käkade lunch, niiice.

fett äcklig gubbe som gick efter oss, men läget? :S

iallafall, sen åkte vi hem till Oxie.. gjorde vid oss osv, sen vid 7 tiden, tog vi bussen med Tess in till Kronprinsen och mötte upp Carolin, Håki, Glenn och Zigge där. :) men vi alla saknade dig Anna.. visa merän andra, aaw sweet!! :)

sen vart det dags för bowling kl 8.. jag sög ju doktigt kan jag då erkänna :(
även fast jag inte fick allt för många strikes så fick jag endå en massa pussar (H) höhö.
vår deal var ju då för varje strike fick man en puss... hihi, hur gick det nu... tess&glenn? 3 blev de va? ;) AW, jag gillar de!! ellerhur carolin? :D

efter vi bowlat, hade carolin&håki gaaanska bråttom iväg.. fråga mig inte varför?
men ni som känner dom båda kan väl tänka ut något.... hmm! :) medans vi andra gick till Stippes och avslutade kvällen där, riktigt nice!

Tack för en riktigt skön kväll, det behövdes! :)

& idag vaknade jag utav att jag grät? hade väärsta mardrömmen inatt, & FYFAAAAN säger jag bara!!
men sen låg Robin brevid mig, så då kände jag mig lika trygg igen :) hihi.

Händer idag då, inget speciellt.. ska bara ta det lugnt.. Robin kommer hit senare :)

& helgen dårå... umgås med carro, jacob och robin imorgon... nice! :) längesen nu ju..
och lördag, är det ju planerat på en liten " parmiddag " på Lorens, så vafan.. se till o få rummen ur röven och fixa det nu!! carolin? tess? :p höhö.

10 dagar kvar tills vi åker till Dalarna, ååååhhh vad jag längtar!! helt sjukt.
öppen brasa, varm chocklad och omringad i en varm filt tillsammans med Robin.. hur jävla skönt låter det ?!
ahhh, skjut mig!! :)

men nu ska jag iallafall kila vidare. ha det bra allihopa! :D pusspuss, grabbar.. lever ni ?! (L)


----

hahahaha, så måååånga skratt! :D Shit... goa tider somsagt!
ska bli intressant och se hur det ser ut 2009...... ellerhur flickor? ;)

Annars har det inte hänt alldeles för mycket idag.. bara tagit det lugnt hela dagen, gått och blivit förkyld har jag också gjort :( usch&tvi.

Idag kom jag på ett litet citat som passar in så klockrent iallfall med min mening...

Det tog mig en dag att bli kär i dig, det tog mig en månad att älska dig
men det tog mig ett år att insé att jag inte kan leva utan dig...

Nu ska jag lägga mig och titta vidare på o.c sen blir det sängen tidigt ikväll. Sleep tight!

/ Lillanilla.                                    tacka vet jag mina tjejer! ♥

image230
gammal bild, men den är tagen just under den tiden jag skrev om ovan då jag var som lyckligast......


Kommentarer
Postat av: TESS

haha sweeeeet...

2008-02-10 @ 21:19:28
Postat av: TESS

kan ju tycka det är dax för en ny "bobbling" igen..

2008-02-10 @ 21:24:14
Postat av: TESS

hur 2009 kommer se ut!!??
hallååååå
vi tar väl 2008 först kan jag tycka!!
POWERDEEP

2008-02-10 @ 21:26:23
Postat av: Nina

Vi får se till att det blir ett bra år. Inget snack om saken

Postat av: Pernilla

Tess: hahaha, en ny bobbling får det bli.. emn frågan är om personerna är dom samma? ;) hm...

Nina: Helt klart, och speciellt nu.. ellerhur? :)
Titta på klockslaget imorgon när du ser detta gumman.. ;)

2008-02-10 @ 23:19:46
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Caroliin

alltså vadå kolla bilen?..jag förstår ingenting :P

2008-02-11 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback