Galen kväll..

Heey! :)

Då var även denna helgen förbi, och det har gått snaaabbt.
Men så är det :D

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt..
var även barnvakt ett tag på kvällen.
Mös med mina systerbarn och såg hockeyn + let's dance!
Jag har sagt att jag älskar dem mer än mitt liv va? Rasmus, Moa och Linus.. finns inget bättre! ♥

& igår vaknade jag upp vid 10 tiden.. sen slöa jag igenom hela dagen typ.
var inne hos syrran o så :)

& vid 7 tiden stack jag in mot stan och mötte upp nina&sara på gustav.
handlade käk och sen begav vi oss hem till nina för att se melodifestivalen :)

Och vem öppnade hela showen om inte Ola!? :D
My god, folk som känner mig vet att han är den vackraste människan som har gått i ett par skor enligt mig!!
Och igår, var han mer än ord kan besvika.. MY GOOOD!!! tur att han gick vidare.. :D

Låtarna som även gick vidare från gårdagen var helt klart rätt val!
Jag menar, kebabpizza och en jävla alexander sak som ser ut som gud jag vet inte vad..
såg ut som han fått vars en hockeypuck igenom näsborrarna?! :S hahahah! ( ps, nu kmr nina slå mig :$ )

Efter melodifestivalen blev det en liten drink.. sen bar det vidare ner till Lilla Torg där vi hann inom två ställen.
Träffade även upp grabbarna där :)

Sen vidare till Slagt.. nina&jag var ju inte dom som går ifrån Lilla Torg - Slagt så vi satte oss i en taxi! :D
Medans grabbarna kom dit typ en kvart senare! ;)

& vi är ju inte dumma heller direkt.. varför stå ute i kylan och frysa när man kan stå inne och få värme bland alla vakterna? ;) Som dessutom inte va svåra för något..
" Såvidare folk inte är lika fina som dig, kommer dom inte in här ikväll. "
hahah, den tackar vi för! :$

Väl inne så gick det utför direkt.. iallafall för alla runt omkring mig&nina. :D
Vi gjorde kvällen till det vi trodde.. det var en sannerligen Nilla&Nina kväll! ♥

Träffade folk inne på Slagt som man inte träffat på läänge!
B.la coffe från trelleborg, shit va längesen.. men jättekul och se dig igen! :)
( ps, se till och få bort det fotot du tog på oss igår! :P snaaaabbt... )

Vid 3 tiden kände jag att jag&mina klackar hade fått nog. :P
Så jag&nina begav oss hemåt då.. ellerja, nina begav sig vidare till etgaé för att hjälpa paula med fotandet.
Men jag begav mig hemåt.. eller jag TRODDE att jag skulle göra det. :P

Hade fått för mig att sista bussen gick typ lite över 3.. men icke!
Kom till gustav 03.10 och bussen gick inte förren 03.45... & jag trodde helt ärligt att jag skulle frysa ihjäl! fiiifaaaaan !

Som tur var så kom krille&hans kompis förbi vid halv 4 och kunde göra mig sällskap.. dock hjälpte det inte för då var jag redan så pass ihjälfrusen så jag inte visste var jag skulle ta vägen! :P

Väl hemma vid halv 5.. helt totalt död somsagt!
Och jag kan inte förklara vilken lättnad det var att lägga sig i sängen då.. guud! underbart, helt jävla underbart! :D

Idag vaknade man upp vid 12 tiden.. ner och käkade frulle o så. GOOOTT!
Sen körde jag&mamma hem till nina och hämtade mina saker o så, och sen dess har jag inte gjort allt för mycket ^^
Det är ju trots allt Söndag.. muhaha :D

Kvällen lär bestå av min älskade fruktskål och grey's! :D

Detta har då min helg kort och gott, eller nått.... hahah!

& jag måste bara tilläga att jag har världens underbaraste tjejer!
Nina, Paula, Caroline och Rebecca.. ni är helt fantastiska människor på era egna sätt! Det ska ni veta. ♥

Nu ska jag iallafall bege mig.. ha en härlig söndag!

/ Lillanilla.                                                          våra namn är som två pusselbitar. <3

  

Kommentarer
Postat av: TESS

ehh Nina..... skjut mig nu! vad har du på dig!!?? :P

2008-02-17 @ 19:56:14
Postat av: Nina

Tess, du får inte skjuta mig förrän jag skjutit Nilla!
Alexander skulle visst gått vidare! Har lyssnat på låten hela dagen och är helt såld, ringsignal nästa *ler*

Postat av: Pernilla

amen skärpning Nina! :D
han var hemsk.. hockeypuck! ;) hahaha!
nej, tacka vet jag Ola!!

2008-02-17 @ 23:06:36
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback