En lagom flummig lördag..

hallåj!

Dagen började med att Rebecca ringer och väcker mig ( stendöd som jag var )
Då ville jag bara brotalt mörda henne, jävla slyna :D

Hon fick iallafall upp mig.. hoppade genast in i duschen och gjorde mig iordning snabbt som attan!
Sen körde Mamma mig ner till tåget som jag tog mot Lund.

Träffade Rebecca där sen åkte vi vidare mot Nova.
Gick en runda där, sen satte vi oss och käkade lite lunch.. som satt där den skulle! :D

Vid 4 tiden stack vi hemåt.. var allmänt slitna i våra små ben då vaa! ^^
Så jag begav mig hemåt till min lilla by, sen gick jag ner och hyrde film.

Sen chillade jag banan när jag kom hem.. nörda mig vid datorn alltså ^^
Efter det käkade jag med min kära familj och sen stack jag hem till Syster och såg melodifestivalen.
Och helt ärligt, vafan händer med det programet? MAN BLIR JU MÖRDRÄDD!

Dock, så är handär Björn Gustafsson ett jäkla bra ögongodis.. ellerhur tjejer? ;) wammi !

Det var väl min kväll mer eller mindre, ^^ Slit den med hälsan vetja!

Tankarna snurrar fortfarande rundor i huvudet på mig..
och jag kan fortfarade inte komma på någon lösning.
Folk säger; Ge det tid. - Men vilken tid snackar vi om?
Tiden finns inte kvar, den försvinner mer och mer..
Och allvarligt talat,
Kärleken är värd mycket, men ska man behöva må såhär dåligt pga det?
Isåfall lägger jag av, här och nu!

Nej usch.. lämnar detta nu.
Får ta itu med det imorgon, eller iövermorgon.. beror på när jag finner modet till det helt enkelt..

Även haft mitt dagligaprat med Caroline på telefonen nyss..
Hon är min drog helt enkelt, det finns ingen i världen som kan mäta sig med henne!
Hon är en helt fantastisk människa och en enastående vän.
Jag älskar dig hjärtat.

Har även haft ett av dom flummigaste samtalen med Jonte som man kan ha med någon nu ikväll..
Galet vad man kan bli sne om kvällarna.. men tack för skratten! :D

Nu, ska jag iallafall hoppa i säng.. så får vi se vad morgondan erbjuder.

/ Lillanilla.                                    I've gotta go my own way, I just dont belong here..  

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback