Degonsdag.

heej. :)

idag började dagen med att jag vakna upp och min hals var ännu värre :( jävla mög!

sen fixade jag lite frukost och så, mums! :)

Och efter det gjorde jag vid min tvätt idag.. även mamma&pappas. ^^
Hjälpsam som man är! haha.

Sen har jag mest degat idag.. satt igång tankarna ännu en gång ( som om dom slutat nångång ) men ändå..
Jag känner att det bara blir jobbigare och jobbigare.. och ikväll, tonight is the night.. som man brukar säga =/

Men oavsett vad så vet jag att jag kommer klara det för jag har mina tjejer.
Ni är dom bästa !! ♥

Imorgon ska jag förmodligen passa Linus hela dagen för han har gått och blitt sjuk :(
Min lilla kille.. så imorgon ska vi mysa till det tänkte jag.

Sen på fredag, ska jag&rebecca först till nova.. shoppa lite :D
sen ska jag bjuda henne på våfflor har jag lovat.. ^^ och sen blir det en härlig utgång på kvällen. :D

Måste bara sända en tanke till Tove.. beklagar verkligen stumpan, men du klarar det!
Kämpa på bara. (L)

nu ska jag hoppa i säng!

/ Lillanilla.                     who said life and love was gonna be easy?

image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback