Time for a update.

Hallåja!

Ja, nu har det varit måånga klagomål om en uppdatering..
Så, here we go..

I torsdags, gjorde jag inget speciellt under dagen..

Stack in till stan och fikade med jennifer och så bara. ♥

Sen träna jag under kvällen. samt möte.
Hoppas nu allt går som det ska :)

Efter träningen, stack jag hem.. hoppade in i duschen och sådär snabbbt..
Sen kom Dennis hit, :) så mös vi och sådär bara.. sen sussa vi gott. :)

I fredags, stack Dennis till jobb vid halv 7.. då gick jag upp och fixade mig.
Och efter 1 timme stack även jag iväg till jobb.

Jobbade med favoritmatilda i fredags.. :) alltid lika kul!

Efter jobb, stack jag inom stan.. fixade lite och sådär inför kvällen.
Sen hem, duschade och sådär.. sen kom jennifer hit :)

Och efter 5 minuter, kom även sofia :) & sedan även sandra. ♥

Vi började dricka och sådär, medans vi såg Idolfinalen!!
Kevin Borg, vilken kung.. helt klart bäst! :D

Vid halv 10 eller något, stack vi in till stan och vidare på fest. :)
Som Yellan hookat oss med.. riktigt ball var där.. hehe!

Festen började dock urarta vid 1 kanske (?) så vi begav oss upp till stan.
Blev lite käk och sådär, sen stack jag, sofia, sandra och jennifer hem till mig igen.

Blev lite chitchat och sådär, sen stack jennifer&sandra hemåt och jag&sofia däcka :D

I lördags, vaknade jag&sofia vid 11 tiden typ.. käkade frulle och sådär. :)
Sen kom även linus in hit så vi passade honom ett tag.. hihi.

Strinnö ringde även och skulle tvinga mig&jennifer till hans inflyttningsfest på kvällen.. men icke!
Förlåt :) hihi.

Vid 5 tiden, kom jennifer till mig.. så snacka vi och sådär.
Sen körde vi in till malmö och käkade, bakismat. hehe! ;)

Sen handla vi även lite gott inför kvällen.. hihi.

Efter ett tag kom även sandra hit.. så såg vi idolreprisen ifrån när kevin tog hem skiten! :D
Så jävla underbart att se.. vilken röst.. oh, underbart!

Sen hade vi en riktigt tjejgalenmyslördag.. haha :D Underbart.. tjejer, ni är bäääst! ♥

Vid halv 2 stack sandra hem.. då jag&jennifer satt och terra folk ifrån våra telefoner.. haha! :D

Fick även ett mysigt samtal av Dennis.. dom uppskattas, hihi. ♥

Sen däcka jag&jennifer också efter ett tag.. :) hihi.

& igår, söndag.. så vaknade jag&jennifer vid halv 11.. lagom trött.
Men jennifer hade bråttom hem så det var bara dags och piggna till!

Sen gick jag in till syrran och så, gav min födelsedagspresent till linus..
som fyllde 4 år i fredags.. min stora pojke.. så snabbt tiden går.. :) hihi.
Men glad blev han för hans present iallafall.. skönt!

Gick sedan hem igen, duschade och fixade mig.. sen körde mamma&pappa mig till Dennis.

Han hade dock somnat om när jag kom dit.. haha, törnrosa :)
Men sen låg vi bara och mös hela dagen typ.. såg tv och sådär.

Sedan fixade han mat osv till oss, hihi.

En perfekt söndag enligt mig.. med det absolut bästa sällskapet. ♥

& idag, vaknade vi vid 6.. som vanligt.. fixade oss och sådär..
Sen körde dennis mig hem, sedan vidare till jobb.

När jag kom hem, åt jag lite och lyssnade på kevin borgs intervju på NRJ.
Haha, han är så himla bra.. vilken personlighet alltså.. & vilken röst, MY GOD :)

Sen däcka jag.. haha, skönt var det också :)
Sen sov jag tills typ 11 eller något.. riktigt skönt.

Fixade sedan lite och sådär.. och sen stack jag och handlade med mamma när hon kom hem.

& nu sitter jag här, poh.. inlägget blir långt.. haha.
Men jag lovar att jag ska sköta uppdateringen bättre :) lalala..

Ska strax ner och fixa lite grönsaker och dippa med mamma, sen ska vi se hockeyn :)
Redhawks vs. Almtuna.. hoppas fantamig att det blir en redig vinst idag, längesen nu!!

Måste bara säga, att jag har nog världens bästa tjejer.. ni är helt underbara. ♥
Och snart sticker några av oss till Magaluf.. iaf om mindre än 200 dagar ;)
MJAAAU.. hur pepp är ni? ;)

Menmen, nu ska jag nog ner och hjälpa mamma :)
Ha en undebar måndag alla bloggnördar.

How you always get me guessing..
'Couse it's true
I wanna be with you
What am I gonna do..


/ Lillanilla.                you can't name this..


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHA 200 dagar, pow.. ja de ju nt så länge 8-)

Postat av: Pernilla

HAHA, det står snabbt.. som blixten.. :$ iih.

2008-12-15 @ 21:29:05
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback