Nyklippt.

Heejj.

Idag, vaknade jag vid 10 tiden.. käkade lite och så
Sen tog jag tag i mig själv och städa mitt rum.. från topp till tå.
Så nu ser det ordentligt ut igen.. skönt :)

Sen kom Sandra hit, så snackade vi lite och sådär.
Sen klippte hon mig, finfint.. thanks babe! ♥

Skulle ha träffat Dennis ikväll, men han blev kass i sin hals så vi sket på det.

Så under kvällen har jag istället bara vari hemma och chillat..
Sett film och sådär, rätt skönt faktiskt.

Finns nog inte mycket mer och säga angående denna dagen..
Trist men sant.. ganska depp idag.. men iish, skit i det.. GODNATT.

/ Lillanilla.               party like a rockstar '


gammal bild på mig och sandra.. haha, BUT.. i love it!

Kommentarer
Postat av: sandra

iiiiiiiingen fara bebis<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback