Nyårsafton.

Tjena!

Idag är det Nyårsafton.. & jag kan knappt fatta det!
Detta året har verkligen bara rusat förbi.. herregud.
Under året har det hänt många olika saker.. både positivt & negativt.

Mest glad är jag nog för att jag fann mina tjejer.. vissa tillkom ju till skaran under 2008.
Ni är världsbäst.. finns alltid där för mig! ♥

Annars då.. igår, tillbringa jag min dag tillsammans med Johanna. :)
Vi åkte till Mobilia för att fixa lite inför den stora dagen.. & det sluta med shoppshopp.
Haha, förvånad? :)

Sen vid 5 tiden så stötte vi på Mamma där inne, sen stack Johanna.
Och jag gick med Mamma :)
Blev ytterliggare shoppshopp då, sen begav vi oss vidare till Jägersro.

Mamma skulle titta på någon väska där eller något :)
Och även där blev det shoppshopp.. haha, craazey.

Men iallafall, detta var vad jag handla; 

4 st hotpants.
1 st set bh&hotpants.
1 st kuvertväska.
1 st axelväska.
1 st ring.
1 st foundation.
1 st brosh.


& jag är HELNÖJD! :D hihi.

Var hemma igårkväll vid 7 tiden.. sen åt jag ostbricka osv med Mamma, myys :)
Skulle iväg till Svedala och träffa tjejerna, men krafterna fanns inte där.. förlåt :$ hihi.

Så jag tog det bara lugnt under kvällen.. såg film, planera inför idag.. osv :)

& idag, vakna jag vid 9 tiden.. sjukt död. :) Men riktigt laddad!
Ringde Jennifer och nu sitter jag här.. ska strax in till stan och fixa naglarna :)
Sen ska jag möta upp jennifer i stan och sticka och handla maten tills ikväll.

Annars är jag riktigt laddad inför ikväll somsagt.. vilket jag tror alla är..? :D
Blir först middag hemma hos mig med tjejerna, världens bästa tjejer!
Sen blir det paaarty all night long.. oc nu snackar vi ALL NIIIIGHT LOOONG!!

menmen, nu måste jag kila..hörs vi inte mer idag, så hörs vi nästa år! ;)

Gott Nytt År Allihopa!

/ Lillanilla.             you made me this way...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback