Mys & Mammamia.

Hejhopp.

Glömde visst att uppdatera igår.. ellerja, jag orkade inte :D hann inte.. whatever.

Jobbade igår, stenförkyld och halsont.. men så är det!
halv 8-halv4.

Var även en runda hos tandläkarn.. usch&tvi.
Hade ett hål som dom lagade.. vilket gjorde sviiint ont.. iish!

Var hemma vid 4 tiden från jobb igår, fruuusen till max.
Riktigt hemskt! :( Sen så fixade jag mig och sådär, sen kom Dennis hit. :)

Chillade lite, kollade kläder på internet åt honom och så.
Sen körde vi och handlade käk och såg Mammamia, underbara film.. gud!

Blev lite kaos där ett tag, vilket var jobbigt.. men det löste sig på bästa sätt. 
Tack, för att du är du.. Värdesätter din ärlighet. ♥ 
Men nu lägger vi somsagt det bakom oss och koncentrerar oss på nuet och framtiden.

Vaknade halv 7 imorse, var stentrött då vi bara hade sovit i drygt 4 timmar.. iish!
Men det fick gå.. Dennis stack till jobb vid 7, sen fixade jag mig snabbt och sen åkte även jag till jobb.

Började halv 8 idag, mådde sämst idag.. förkylningen blir bara värre o värre. :(
Så eftr 3 timmar på jobb skickade dom hem mig.. så jag vilade i sängen i princip hela dagen.

Sen vaknade jag vid halv 5, ringde och pratade med Dennis lite sen stack jag iväg på jobb #2.
Så segt idag, när man mådde bajs.. men man får ju ställa upp. :)

& nu är jag hemma.. och jag ligger bara här i sängen och tar det lugnt.

Hade även terapitalk med Jennifer innan, hon är för bra för att vara sann.. det vill jag lova! :)
Vad skulle jag tagit mig till utan henne i mitt liv? Underbara människa.
Jag älskar dig, du är min bästa vän.. så många minnen vi har delat, och fler ska det bli. ♥

På fredag, kommer tjejerna hit och då ska vi boka resan inför sommarn -09.
MAAAAGALUF 09, så jäävla najs.. fyfan! :)

Sen ska vi ha Idolmys och sådär, skulle ientligen först bli lite 24timmarskrök, men krafterna finns inte där. :P Haha.

Menmen, nu ska jag faktiskt se om jag kan ladda ner ngn bra film som jag kan somna till.

Nattinatt.

/ Lillanilla.                and it's huts with every heartbeat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback