Ledig.

Hejsan.

Idag, har jag varit ledig.. vilket har varit helt underbart skönt.
OM man hade varit frisk dvs.. vilket jag inte är.

Men jag sov iaf ut imorse, tills 9.. haha.
3 timmar längre än vad jag brukar sova iaf så jag klagar inte! :D

Resten utav dagen har jag bara tagit det lugnt och slöat hemma..
Folk tänker säkert; okej, hon vakna kl 9 och har inte gjort nått under en hel dag?
Och NEJ, de har jag inte.. so what? :D I dont care!

& ikväll har jag varit hemma hos syrran och sett film med syskonskaran.
Myspys var det, skönt med såna kvällar.. behövs oftare! :)

Imorgon, är jag också ledig.. och om jag mår bättre då, så ska jag försöka ta mig upp till stan och fixa några julklappar till :)

& imorgonkväll kommer tjejerna hit.. men jag uppdaterar mer om det imorgon.
För nu blirre snart bingen..

Ha det jäs!

/ Lillanilla.             kärleken i sin högsta grad..


Kommentarer
Postat av: malin

det håller jag med om syster var jättemysigt får vi snart göra om men då är det saw 5 som gäller :-)

2008-12-05 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback