Jordbävning!!??

Hejsan.

Imorse, vaknade jag&dennis upp utav att min dörr stod och skakade..
Helt sjukt.. sen när dennis hade åkt till jobb får jag veta att det var en jordbävning!!??

Hur sjukt är inte det? En jordbävning.. I Sverige!!?? Äh.. helt sjukt alltså!

Kunde iallafall inte somna om.. så jag gick ner och såg på nyheterna och sådär.
Sen somna jag om efter 9 tiden.. och sov till 12.

Sen under dagen har jag inte gjort speciellt mycket.. mest tagit det lugnt.
Skrivit lite julkort och sånt.. hihi.

Sen vid 6 tiden eller något kom Sandra hit.
Hon är verkligen en underbar vän, TAACK hjärtat.. jag älskar dig. ♥

Blev lagom mycket kaos tidigare ikväll.. som tur är allt löst nu.
Känns bra nu när vi har pratat ut.. allt kommer bli bra baby. ♥

& nu sitter jag här och pratar med Sofia i telefon.. Mitt hjärta.
Jag finns alltid här. ♥

Men nu ska jag faktiskt bege mig.. jobb imorrn x 2.
först halv 8 - halv 4.. sen 17-21.

Nattinatt.

/ Lillanilla.            keep fighting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback