Hockeykväll.

Heey.

Igår blev de ingen uppdatering.. var reeedigt trött.


Jobbade först halv 8 - halv 4.

Sen vidare till jobb nummer2.. 17-21.


Och när jag kom hem var jag somsagt reeedigttrött..

Blev lite snack och sådär med dennis, sen bingen.

& idag har jag jobbat 7-halv 1 = CHILL DAG :D
Så jag vart nöjd.. haha.

Hem, däckade och de var reedigt skönt med tanke på att man inte fick så många timmarns sömn inatt.

& sen kom Dennis hit vid 7 tiden.. så körde vi och handlade lite gott och sådär.
Sen hem hit och såg hockeyn.. Sverige vs Tjeckien.
Blev förlust.. menja.. skit i det :D

Just nu sitter dennis bakom mig och masserar mig.. Gillar jag läget eller vad? :D
Vi ska strax lägga oss och mysa bara. ♥

Jobb imorgon igen.. 7-halv 2 :)

Menmen, skriver mer imorgon.

/ Lillanilla.           the way it's ment to be..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback