Fredagsmys.

HALLÅJA.

Idag är det fredag och det är helt underbart! :D

Dagen började med att jag vakna vid 11 tiden.. sen duschade jag & fixade mig typ.

Invänta att Jennifer skulle ringa och säga när jag skulle ta bussen in till stan..
Vilket sedan hände vid halv 1 tiden :)

Sen gjorde vi en heldag i stan.. sjukt mys! :)
Blev en del julklappar och sådär.. sen också en klänning till mig :D yeeah!

Stack hem vid halv 5 typ.. sen fixade jag mig lite och sådär. :)

Vid 7 tiden kom Sandra&Jennifer hit.. så sprang vi ut vid bussen och hämta Sofia. :)

Efter det gick vi ner och handla lite käk och sådär, som vi sitter och pular nu :D
Och ser Idol :D HEEEJJA KEEEVVIIN!

& sen ikväll ska vi vidare upp till stan och möta upp Dennis och compani :)

Men nu ska jag återgå.

/ Lillanilla.            you will keep this fire burning '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback